کد خبر: ۷۱۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
تبلیغات

از کجا هتل داریوش کیش رزرو کنیم؟

هتل داریوش کیش ۱۶۸ اتاق دارد و در سه طبقه ساخته شده است. قدم گذاشتن در محوطه این هتل، حس عظمت بنا‌های تاریخی را به مسافران منتقل می‌کند.
از کجا هتل داریوش کیش رزرو کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

برای سفر به کیش دنبال هتلی باشکوه هستید؟ هتل داریوش بهترین انتخابی است که از میان هتل‌های کیش خواهید داشت. نام هتل بین‌المللی و پنج ستاره داریوش به گوش هر شخصی که به ایران و به‌ویژه جزایر خلیج فارس سفر می‌کند، آشنا است. هتلی باشکوه با معماری خاص که نشان دهنده عظمت تخت جمشید است. بدون شک میان هتل‌های لوکس و خاص جزیره کیش نام هتل داریوش هم قرار می‌گیرد. هتل داریوش در درجه اول به‌خاطر معماری‌اش که الهام گرفته از محوطه باستانی تخت جمشید بوده، موردتوجه مسافران زیادی است. این هتل پنج ستاره، به لحاظ امکانات و خدمات با استاندارد‌های روز دنیا تطابق دارد و سرویس‌هایی که به مسافرانش ارائه می‌کند، باعث شده نامش در لیست هتل‌های محبوب کیش قرار گیرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش ۱۶۸ اتاق دارد و در سه طبقه ساخته شده است. قدم گذاشتن در محوطه این هتل، حس عظمت بنا‌های تاریخی را به مسافران منتقل می‌کند. اگر دنبال یک هتل درجه یک هستید یا به قصد سفر کاری و جلسه‌های مهم تجاری به کیش سفر می‌کنید، این هتل یک انتخاب بدون نقص برای شما خواهد بود.

هتل داریوش کیش چه مزایایی دارد؟

این هتل در یکی از بهترین مناطق جزیره واقع شده و دسترسی مناسبی به مراکز خرید و پاساژ‌های بزرگ کیش دارد؛ بنابراین اگر هدف شما از سفر به کیش پاساژگردی و گشت‌وگذار در بازار‌های زیبای کیش باشد، این هتل محل مناسبی برای اقامت شما است. فضای اطراف هتل داریوش کیش، برای پیاده‌روی شبانه و قدم زدن در هوای کیش به زیباترین شکل طراحی شده و این فرصت را برای مسافران ایجاد می‌کند تا در محیط هتل احساس راحتی داشته باشند.

از کجا هتل داریوش کیش رزرو کنیم؟

هتل داریوش کیش فاصله کمی از ساحل دارد؛ این هتل در ساحل شرقی جزیره کیش واقع شده و در کم‌تر از پنج دقیقه می‌توانید خودتان را از هتل به ساحل برسانید. اگر شما جز افرادی هستید که به پیاده‌روی صبحگاهی علاقه دارید و می‌خواهید صبح‌تان را با تماشای ساحل و قدم زدن بر روی ماسه‌ها آغاز کنید، تور کیش هتل داریوش را از دست ندهید.

رستوران و کافی‌شاپ داخل هتل داریوش، آماده خدمت‌رسانی و ارائه سرویس به مسافران این هتل هستند؛ اما درصورتی‌که قصد داشته باشید چند وعده غذایی را در خارج از هتل میل کنید، بدانید که این هتل به رستوران میرمهنا و کافه‌ها و رستوران‌های معروف ساحلی نزدیک است. طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید برای صرف وعده ناهار یا شام به رستوران موردنظرتان برسید.

واحد‌های اقامتی در هتل داریوش

ساعت تحویل اتاق در هتل داریوش کیش، ساعت ۱۵ و ساعت تخلیه اتاق، ساعت ۱۲ ظهر است. برای انتخاب اتاق، گزینه‌های متنوعی پیش رو دارید؛ به‌همین خاطر بهتر است پیش از رزرو اتاق در هتل‌های کیش، همه گزینه‌ها را بررسی کنید. اتاق دو نفره رو به باغ، اتاق دو نفره رو به ساحل، سوئیت لوکس رو به دریا، سوئیت رویال لوکس دو نفره و کابانا در محوطه باغ بخشی از گزینه‌های شما برای انتخاب اتاق در هتل داریوش کیش هستند. برای رزرو کابانا به این نکته توجه داشته باشید که می‌توانید از گزینه حمام سانروف هم استفاده کنید و لذت ببرید.

شروع قیمت این هتل پنج ستاره برای یک شب از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود. اگر قصد دارید اقامتی ارزان‌تر را تجربه کنید، بهتر است قید سفر کردن در دوران تعطیلات رسمی را بزنید. اکثرا اتاق‌ها در دوران تعطیلات رسمی به ویژه تعطیلاتی مانند نوروز با قیمت بالاتری ارائه می‌شوند. ترانسفر فرودگاهی، بوفه صبحانه کامل، استخر و زمین تنیس از جمله امکاناتی است که هتل داریوش کیش به‌صورت رایگان دراختیار مسافرانش قرار می‌دهد.

از کجا هتل داریوش کیش رزرو کنیم؟

از کجا رزرو کنیم؟

رزرو اینترنتی هتل بهترین گزینه در شرایط امروزی محسوب می‌شود. دیگر دوران مراجعه حضوری به هتل‌ها و گشتن در شهر برای جستجوی هتل به پایان رسیده است؛ بنابراین شما می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن سایت‌های معتبر رزرو هتل را بررسی کنید و با انتخاب گزینه مناسب، با چند کلیک اتاق مورد نظرتان را رزرو فرمایید. اغلب هتل‌های بزرگ کیش به‌صورت اینترنتی قابل رزرو هستند. برای رزرو هتل داریوش کیش هم کافی ا‌ست مدارک شناسایی خودتان را آماده و با واردکردن اطلاعاتتان، واحد اقامتی مناسب با بودجه و شرایط سفرتان را انتخاب کنید. پیش از رزرو نهایی حتما عکس‌های هتل داریوش کیش را ببینید تا انتخابی دقیق‌تر داشته باشید.

همان‌طورکه گفته شد، قیمت هتل‌ها متناسب با فصل و موقعیت، متفاوت است؛ بنابراین پیش از سفر استعلام بگیرید تا با خیال راحت سفرتان را آغاز کنید. اقامت در هتل داریوش کیش می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفر‌های شما در جزیره کیش باشد. چون این هتل پنج ستاره، با محیط منحصربه‌فردش فضای مناسبی برای یک اقامت رویایی آماده کرده است. اگر برای انتخاب هتل داریوش کیش مردد هستید، به بخش نظرات سایت‌های معتبر رزرو هتل سر بزنید و نظر مسافران قبلی را در ارتباط با اقامت در هتل داریوش بخوانید. این هتل از محبوبیت بالایی بین مسافران برخوردار است و سالانه مسافران زیادی هتل داریوش کیش را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین