کد خبر: ۷۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

توضیح پلیس درباره محدودیت شبانه و تردد بین استانی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که محدودیت‌های تردد شبانه و نیز محدودیت سفر در استان‌های قرمز و نارنجی همچنان پابرجاست.
توضیح پلیس درباره محدودیت شبانه و تردد بین استانی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره اینکه آیا محدودیت‌های ترافیکی ویژه سفرهای بین شهری همچنان وجود دارد یا خیر، گفت: اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد و بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی بار، کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند، تاکید کرد: تردد به و از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد نیز برای تمام وسایل نقلیه بلامانع است.

شیرانی درباره محدودیت تردد شبانه نیز گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ آغاز شده و تا ۳ بامداد ادامه دارد و تغییری در نحوه اجرای آن ایجاد نشده است.

به گفته وی، تردد در محدوده دو استان تهران و البرز یکپارچه دیده شده و خودروهای با پلاک این دو استان می‌توانند تا آخرین نقطه این استان‌ها تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین