کد خبر: ۷۱۳۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

اسکوچیچ: نباید کامبوج را دست کم بگیریم

سرمربی تیم‌ملی می‌گوید از عملکرد تیمش مقابل بحرین راضی است.
اسکوچیچ: نباید کامبوج را دست کم بگیریم
آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) مقابل کامبوج در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: دوست دارم رضایت خودم را از بازی جلوی بحرین اعلام کنم. در حالی که فشار روانی زیادی در آن بازی روی بازیکنان بود، توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

او افزود: از بازیکنانم می‌خواهم که بازی با بحرین را فراموش کنند. ما در فوتبال به خاطره‌ها و اتفاقات گذشته کاری نداریم. ما نمی‌خواهیم کامبوج را دست کم بگیریم و احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم. بازی‌هایشان را نگاه کردم و متوجه شدم که عملکردشان بسیار بهتر از نتایجشان است و دوست دارم از تیمم درخواست کنم که تمرکزشان را برای این بازی حفظ کنند و کیفیتشان را نشان دهند. ما برای بردن کامبوج آمدیم در حالی که احترام زیادی برایشان قائلیم.

اسکوچیچ درباره تاثیر بازی با کامبوج در سرنوشت صعود تیم‌ملی توضیح داد: ما برای کسب حداکثر امتیازات به بحرین آمدیم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم. تمام بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان روی بازی با کامبوج است و از آن‌ها می‌خواهم بازی با عراق و اما و اگرهایی که برای آن بازی است را فراموش کنند. ما هر چه داریم برای بازی با کامبوج می‌گذاریم و به دنبال حداکثر امتیازات هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین