کد خبر: ۷۱۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

چه کسی به هوداران رئیسی مجوز تجمع داده بود؟

در پی انتقادها از حضور سیدابراهیم رئیسی در تجمع انتخاباتی در اهواز، تصویر مجوز ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان برای برگزاری تجمع انتخاباتی در ورزشگاه تختی اهواز برای تاریخ ۱۹ خرداد منتشر شد.
چه کسی به هوداران رئیسی مجوز تجمع داده بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه (۱۹ خرداد) در بدو ورود به اهواز، با حضور در محله «منبع آب» این شهر، به دیدن خانواده شهید محمدی رفت.

رئیسی سپس با حضور در منطقه «آخر آسفالت» اهواز به دیدن خانواده شهیدان معماری که ۵ شهید را تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند رفت و جویای احوال آنان شد.

رئیسی همچنین با حضور در جمع گسترده هواداران خود در ورزشگاه تختی به سخنرانی پرداخت. این تجمع بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شده بود.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه تصویری از مجوز دولت به رئیسی برای برگزاری تجمع را منتشر کرده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت از سویی چنین مجوزهایی صادر می‌کند و از سویی دیگر نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گلایه می‌کنند!

چه کسی به هوداران رئیسی مجوز تجمع داده بود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
1
6
من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
2
1
آقای وزیر بهداشت! شما که کاندیداها را از ورود به بحث کرونا منع می کنید چون تخصص این کار را ندارند، نظرتان درباره این آقای متخصص چیست؟! اگر مردم مسافرت بروند بر کادر درمان جفا کرده اند، حال صدور مجوز برای برگزاری متینگ آن هم برای شهری که ماه ها در وضع قرمز کرونایی بوده چه معنا دارد؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین