کد خبر: ۷۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در رودبار

 فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در کمتر از ۵ دقیقه با حضور به موقع پلیس در این شهرستان خبر داد.
دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در رودبار
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عیسی روشن قلب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌ها حاصل ناآگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند براساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، اظهار کرد: پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی با شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در شهر رودبار بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ رودبار جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ادامه داد: به علت اختلافات قبلی تعدادی از جوانان با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهل محل شده بود که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در کمتر از ۵ دقیقه عوامل درگیری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه ۶ نفر از عوامل درگیری دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین