کد خبر: ۷۱۳۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
در ساختمان معاونت سیما انجام شد؛

حضور کاندیداها برای برگزاری مناظره سوم ۱۴۰۰

سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ شنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۰ از شبکه‌های یک، جام جم و سلامت سیما، خبر،رادیو ایران و رادیو انتخابات به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.
حضور کاندیداها برای برگزاری مناظره سوم ۱۴۰۰
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آن‌چه اعلام شده سومین مناظره تلویزیونی 7 نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با موضوع "دغدغه های مردم" برگزار خواهد شد. این مناظره از شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان پخش می‌شود.

مشروح مناظره اول کاندیداهای مهمترین انتخابات ۱۴۰۰ را که با موضوع اقتصادی برگزار شد می‌توانید اینجا و مشروح مناظره دوم با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را می‌توانید اینجا بخوانید.

سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی ۷ کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند.

زمان برگزاری این مناظره که از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد، حدود ۳ ساعت اعلام شده است. در دور اول و دوم کاندیداها پیش از ورود به ساختمان برگزاری مناظره که به ترتیب تعیین شده بر اساس قرعه کشی انجام شد، در اظهاراتی کوتاه به سوالات خبرنگار صدا و سیما پاسخ دادند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

****

 

علیرضا زاکانی اولین کاندیدایی است که وارد محوطه صدا و سیما شد و در بدو ورود به محل مناظره،‌ اظهار کرد: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. کسانی که غارت زدگی دارند و کسانی که غارت شدند. من خود را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم. روزی به عنوان رزمنده جانمان را کف دست گرفته و به میدان رفتیم و مقابل متجاوز خارجی قد علم کرده و از میهن مان دفاع کردیم. امروز هم با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشی کرده‌اند و آبرو و جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند.

دومین کاندیدا نیز محسن رضایی بود که وارد محوطه صدا و سیما شد. سپس محسن مهرعلیزاده وارد محوطه معاونت سیما شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین