کد خبر: ۷۱۳۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

شورای نگهبان: زمان اولیه برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت خواهد بود

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه زمان اولیه تعیین شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۱۰ ساعت اعلام کرد.
شورای نگهبان: زمان اولیه برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام «محسن مفید» عصر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق تصمیم اتخاذ شده انتخابات از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۷ عصر همین روز به مدت ۱۰ ساعت انجام خواهد شد.

وی افزود: البته این زمان با توجه به مشارکت مردم و وضعیت شعبات اخذ رای از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان قابل تمدید خواهد بود و حتی در صورتی که ساعت رای گیری هم به اتمام برسد ولی هنوز از افراد حاضر در شعب رای گیری نشده باشد کار برگزاری انتخابات ادامه می یابد.

حجت الاسلام مفید همچنین با اشاره به آمادگی خوبی که در استان برای برگزاری انتخابات وجود دارد، گفت: بیش از ۸۰ درصد ناظران تحت آموزش های لازم قرار گرفته و و سرناظران برگزاری انتخابات هم از فردا به صورت حضوری آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم از قبیل پیش‌بینی تعداد تعرفه های رای و همچنین حضور ماموران پلیس در خارج از شعب برای جلوگیری از برخی حواشی نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برای شعبات اخذ رای هم سعی کرده ایم از حداقل عوامل اجرایی استفاده کنیم به گونه ای که میانگین حضور این افراد در هر شعبه حدود چهار نفر خواهد بود که البته نیروهای انتظامی و امنیتی نیز به این تعداد اضافه می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین