کد خبر: ۷۱۳۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
تبلیغات

آیا به درب ضدسرقت چوبی و فلزی ارزان ایرانی اعتماد می‌توان کرد؟

درب‌های ضد سرقت از جمله محصولات پرطرفدار برای بالا بردن ایمنی منازل میباشد.. درب‌های ضد سرقت انواع مختلفی داشته و در طرح، رنگ، اندازه و جنس‌های مختلف تهیه می‌شوند.
آیا به درب ضدسرقت چوبی و فلزی ارزان ایرانی اعتماد می‌توان کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

درب‌های ضد سرقت یکی از تجهیزات امنیتی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به منظور افزایش ایمنی، پیشگیری از سرقت و حفظ اموال ارزشمند به شمار می‌آیند. امروزه انواع درب ضد سرقت توسط کارخانجات و شرکت‌های داخلی در برند و کیفیت‌های متفاوت طراحی و تولید شده و با کاهش هزینه‌های وارداتی، نیاز بازار تقاضای داخلی را مرتفع نموده است. درب‌های ضد سرقت ایرانی با رعایت استاندارد‌های ساختاری و اصول بین المللی به شکل استیل، چوبی و فلزی، با استفاده از مصالح و مواد مختلف، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت

قیمت و کیفیت از جمله فاکتور‌های بسیار مهم در رابطه با انتخاب و خرید انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت هستند. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش تولید غیر استاندارد بسیاری از درب‌های ضد سرقت توسط شرکت‌ها و کارخانجات نامعتبر و برخی از مراکز خصوصی، برند کارخانه تولید کننده در انتخاب محصول اهمیت بسیار زیادی داشته و تنها تعداد بسیار کمی از تولیدکنندگان، مقید به رعایت استاندارد‌ها و فاکتور‌های بین المللی در خصوص تولید درب‌های ضد سرقت قابل اعتماد و مقرون به صرفه می‌باشند. درب ضد سرقت با قیمت پایین اگر از فروشگاه معتبری خریداری شود، میتوانند از کیفیت خوبی برخوردار باشد. توصیه می‌شود به منظور انتخاب و خرید انواع مختلف درب ضد سرقت با کیفیت بالا به مراکز معتبر و نمایندگی‌های پخش برند‌های شناخته شده این محصول مراجعه نموده و از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

حفظ امنیت ساختمان با استفاده از درب‌های ضد سرقت

یکی از اصلی‌ترین اهداف طراحی و کاربرد انواع مختلف درب‌های ضد سرقت، برقراری امنیت و حفظ اموال و دارایی‌های ارزشمند شخصی و دولتی در ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی است. انواع مختلف درب ضد سرقت از ویژگی‌ها و امکانات مختلفی برخوردار بوده و قادر به ایجاد درجات متفاوتی از فاکتور‌های ایمنی در سازه مورد نظر خواهند بود. انواع مختلف قفل‌های چند زبانه و تجهیزات مختلف در ساختار بدنه، بهترین و اصلی‌ترین دلایل تمایز و تغییر در عملکرد درب‌های ضد سرقت نسبت به سایر درب‌های ساختمانی است. استفاده از قفل‌های چند زبانه، منجر به افزایش ایمنی و استفاده از تجهیزات ویژه در ساختار بدنه این نوع از درب‌های ساختمانی، منجر به ایجاد مقاومت در برابر ضربه و شکستگی خواهد شد. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده انواع مختلف درب ضد سرقت، قفل‌های ۴، ۵، ۷ و ۱۱ زبانه و تضمین کننده ایمنی ساختمان به شمار می‌آیند

ویژگی درب‌های ضد سرقت چیست؟

• لایه فلزی داخل بدنه

یکی اصلی‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده درب‌های ضد سرقت و انواع دیگر درب‌های ساختمانی، استفاده از ورق‌های فلزی و فولادی به منظور افزایش مقاومت و استحکام محصول در برابر صدمات، شکستگی‌ها و فشار‌های خارجی به منظور ورود به داخل ساختمان است. این ویژگی به افزایش مقاومت درب‌های ضد سرقت با روکش چوبی در برابر حریق کمک شایان ذکری نموده و از مهمترین دلایل افزایش ضریب ایمنی به شمار می‌آید.

• ساختار گاوصندوقی

ساختار گاوصندوقی، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم انواع مختلف درب‌های ضد سرقت بوده و منجر به افزایش ایمنی ساختمان توسط این تجهیزات خواهد شد.

• اتصال درب لولا

یکی دیگر از تفاوت‌های بسیار مهم انواع درب‌های ضد سرقت با سایر درب‌های ساختمانی، اتصال درب از بیش از یک نقطه به لولا و یا چهارچوب تعبیه شده است. این ویژگی منجر به اتصال مستحکم درب ضد سرقت به لولا شده و از ایجاد آسیب‌های ناشی از ضربه به این نوع از درب‌های ساختمانی پیشگیری خواهد نمود.

• خاصیت ضد حریق

ویژگی بسیار مهم دیگردرب‌های ضد سرقت ساختمانی، خاصیت ضد حریق بودن آن‌ها به واسطه استفاده از ورق‌های فولادی و فلزی در ساختار بدنه این تجهیزات است. این ویژگی از آسیب‌های سازه‌ای ناشی از ایجاد آتش سوزی پیشگیری نموده و تاثیر بسیار زیادی در حفظ ایمنی ساختمان خواهد داشت.

• عایق حرارتی و صوتی

استفاده از ترکیباتی مانند پشم سنگ و یا پشم شیشه به عنوان لایه عایق در کنار ورق‌های فلزی تعبیه شده در ساختار بدنه درب‌های ضد سرقت، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این نوع از تجهیزات ساختمانی بوده و یک مزیت پرطرفدار به شمار می‌آید.

• قفل‌های چند زبانه

استفاده از انواع مختلف قفل‌های چند زبانه، یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای بسیار مهم درب‌های ضد سرقت در مقایسه با سایر درب‌های ساختمانی است. این ویژگی از دلایل اصلی تمایز درب ضد سرقت با سایر تجهیزات ساختمانی بوده و تعیین کننده میزان و درجه امنیت ایجاد شده در سازه و یا ساختمان مورد نظر می‌باشد. استفاده از انواع قفل‌های زبانه دار، احتمال ورود سارقین به ساختمان و یا واحد مورد نظر توسط فرایند اهرم کردن را به صفر رسانیده و تاثیر فراوانی در افزایش ضریب ایمنی مکان مورد نظر خواهد داشت.

• استفاده از زه لاستیکی

تعبیه نوار و یا اصطلاحا زه لاستیکی در سراسر اطراف بدنه، از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم طراحی و تولید درب‌های ضد سرقت بوده و علاوه بر افزایش استحکام و اتصال در به چهارچوب، از ورود گرد و خاک و هدر رفت انرژی نیز پیشگیری خواهد نمود.

• قابلیت نصب سریع و آسان

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم و ارزشمند انواع مختلف درب ضد سرقت، قابلیت نصب سریع و آسان آن‌ها بدون نیاز به ابزار و تجهیزات ساختمانی ویژه است. این نوع از درب‌های ساختمانی به آسانی پس از پایان عملیات عمرانی، در چهارچوب نصب شده و هیچ گونه آسیبی به قسمت‌های مختلف سازه وارد نخواهند نمود. امکان تعویض درب‌های ساختمانی قدیمی با انواع درب ضد سرقت، یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه و بسیار مهم انواع مختلف درب‌های ضد سرقت است.

توجه به کیفیت قفل‌های چند زبانه

همانطور که پیشتر نیز گفته شد استفاده از انواع قفل‌های چند زبانه، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم درب ضد سرقت با انواع مختلف درب‌های ساختمانی است. توصیه می‌شود به منظور خرید انواع مختلف درب ضد سرقت با کیفیت و تهیه شده از مصالح قابل اعتماد، نسبت به برند تولید کننده این نوع از تجهیزات ساختمانی توجه فراوان داشته و از خرید انواع نامرغوب و ارزان قیمت این محصولات اجتناب نمایید. امروزه برند های، چینی، ترکیه‌ای و چندین برند دیگر قفل‌های زبانه دار در بازار مصرف موجود است. قفل شب بند و انواع مختلف قفل‌های دیگر، از امکانات بسیار مهم تعبیه شده در ساختار درب‌های ضد سرقت به شمار می‌آید.

آیا به درب ضدسرقت چوبی و فلزی ارزان ایرانی اعتماد می‌توان کرد؟

تنوع درب‌های ضد سرقت ایرانی

امروز تولید انواع مختلف درب ضد سرقت ایرانی، منجر به ایجاد یک توازن موثر در بازار عرضه و تقاضا گردیده و توانسته است حجم اعظمی از واردات کشور در این زمینه را مرتفع نماید. برخورداری از تنوع محصول و گستردگی دامنه انتخاب متقاضیان، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم در خصوص انتخاب و خرید درب‌های ضد سرقت ایرانی است. تنوع طرح، رنگ، ساختار، جنس لایه عایق مورد استفاده در ساختار بدنه، جنس و ضخامت ورقه فلزی و یا فولادی تعبیه شده در ساختار بدنه و نوع قفل مورد استفاده در ساخت انواع درب ضد سرقت ایرانی، عامل تعیین کننده و بسیار مهم قیمت این نوع از تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آیند.

درب‌های ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی به نوعی از درب‌های ساختمان گفته می‌شود که بدنه‌ای از جنس فلز داشته و معمولا از پوشش‌های گالوانیزه و ضد زنگ برخوردار می‌باشند. خاصیت ضد خورندگی، خاصیت ضد هوازدگی، خاصیت ضد زنگ زدگی و برخورداری از رنگ ثابت از جمله ویژگی‌های بسیار مهم و قابل توجه در خصوص انتخاب، سفارش و خرید انواع مختلف درب ضد سرقت فلزی است. یکی از امتیازات بسیار مهم در زمینه تولید انواع مختلف درب ضد سرقت فلزی، استفاده از رنگ‌های پودری الکترواستاتیکی به منظور افزایش مقاومت و استحکام درب در برابر تغییرات محیطی است. یکی از معایب بسیار مهم درب ضد سرقت فلزی در مقایسه با درب‌های ضد سرقت چوبی، وزن و قیمت بسیار بالا و محدودیت جابجایی و حمل و نقل این محصول می‌باشد. درب ضد سرقت فلزی، تمامی ویژگی‌های مربوط به درب‌های ساختمانی را دارا بوده و در انواع مختلف طرح، رنگ، اندازه و جنس در بازار مصرف موجود می‌باشد.

آیا به درب ضدسرقت چوبی و فلزی ارزان ایرانی اعتماد می‌توان کرد؟

سخن پایانی

امروز انواع مختلف درب ضد سرقت طرفداران بسیار زیادی داشته و به منظور افزایش ایمنی پیشگیری از سرقت‌های زیان بار در مکان‌های مسکونی و غیرمسکونی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. توصیه می‌شود به منظور انتخاب و خریداری انواع مختلف این نوع از درب‌های ساختمانی، نسبت به جنس، برند کارخانه تولید کننده، ویژگی‌های مربوط به نوع درب ضد سرقت و از همه مهمتر کیفیت محصول خود، اطلاعات کافی کسب نموده و لذت یک خرید رضایتمند را تجربه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین