کد خبر: ۷۱۳۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

اسامی ۲۱ گزینه جبهه اصلاحات برای شورای ششم

فهرست انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با عنوان «لیست جمهور» منتشر شد.
اسامی ۲۱ گزینه جبهه اصلاحات برای شورای ششم
آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که جبهه اصلاحات ایران از ماه‌ها پیش به‌منظور افزایش شفافیت روند تدوین فهرست این جریان سیاسی برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اقدام به راه‌اندازی یک سامانه رای‌سنجی موسوم به «سرا» کرده بود، روز گذشته بالاخره این فهرست در یک نشست خبری رونمایی شد. نکته جالب توجه در این این روند، اما این بود که یک سوم فهرست ۲۱ نفره را زنان تشکیل می‌دهند.

جواد امام، رییس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران لیست نهایی در این نشست خبری که شامگاه شنبه برگزار شد، اسامی این ۲۱ کاندیدای موردحمایت جبهه اصلاحات را به‌ترتیب حروف الفبا اعلام کرد: علی اعطا، رضا امیدوارتجریشی، زهرا بهروزآذر، احسان بیسادی، مجتبی تقوی‌نژاد، خدیجه جدا، ژما جواهری، افشین حبیب زاده، زهیر خیری، فائزه دولتی، محمد سالاری، منیر شجاعی، آذین شرف‌خانی، محمدرضا شریفی، مجید صالحی فیروزآبادی، محمد علیخانی، الهام فخاری، مجید فراهانی، علی محمد مصلحی، محمدحسین مهرزاد و سیدحسن موسوی.

جواد امام رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران در نشست رونمایی از فهرست نهایی این جبهه برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: این دوره از انتخابات سامانه سرا توسط جبهه اصلاحات ایرانی برگزار شد و بدنه احزاب و فعالان سیاسی و مدنی در این سامانه عضو گیری شدند و با کمک و مشارکت احزاب سعی کردیم افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شده بودند در این سامانه انتخاب کنیم.

او ادامه داد: تلاش کردیم این لیست را خارج از بحث‌های مطرح شده با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی انتخاب کنیم. البته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این لیست منتشر نشود، اما خوشبختانه با طراحی و همت تیم فنی این سامانه این تلاش‌ها به جایی نرسید و پس از بررسی و اعلام نظر کمیته پایش که مسئولیت اجرا را برعهده داشت این لیست ساعتی پیش به دست ما رسید و تاخیر نیز به این دلیل بود که از صحت آراء مطمئن شویم.

جواد امام خاطرنشان کرد: در بستن این لیست همه افراد شریک بودند و هیات رئیسه به صورت مستقیم وارد نشد؛ این لیست همان لیستی است که در سامانه سرا انتخاب شده است.

وی ادامه داد: کارنامه شورای شهر پنجم در معرض همه قرار گرفته و این لیست نیز در ادامه همان مسیر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم این راه نیمه تمام را تمام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با اشاره به لیست شورای ائتلاف گفت: سرلیست شورای ائتلاف ۸۰ سال دارد، اما ما تلاش کردیم با جوان‌گرایی که داشتیم این لیست را تهیه کنیم و با انتخاب جوانان، کارنامه خوبی را شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین