کد خبر: ۷۱۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

فارغ‌التحصیلی زنی که از ۶ سالگی معتاد بود!

یک زن آمریکایی با وجود سال‌ها اعتیاد،‌به زودی از یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان یعنی دانشگاه واشنگتن فارغ‌التحصیل می‌شود.
فارغ‌التحصیلی زنی که از ۶ سالگی معتاد بود!
آفتاب‌‌نیوز :

این زن که هم‌اکنون ۴۸ ساله است،‌ در سن ۶ سالگی به ماریجوآنا اعتیاد داشت و بعدها در سن ۲۳ سالگی کاملا به هروئین اعتیاد پیدا کرد.
اما او موفق شد زندگی خود را مدیریت کند و به طور کامل زندگی خود را بازسازی کند و به چند دهه اعتیاد غلبه کند و تحصیل خود در دانشگاه را به سرانجام برساند.

"جینی برتون" به زودی از دانشگاه واشنگتن سیاتل فارغ‌التحصیل می‌شود. او که سه دوره به زندان ایالتی افتاد و با بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کرد،‌ در رشته علوم سیاسی تحصیل خود را تمام می‌کند.

وی چندی پیش عکسی از دوران اعتیاد و زمان فعلی خود منتشر کرد و نوشت: این عکس در زمان اعتیاد من در سال ۲۰۰۵ میلادی است و حالا پس از یک دهه بعد،‌ من با کلاه و روپوش فارغ‌التحصیلی هستم.

جینی برتون می‌گوید: من هیچگاه حتی فکرش را هم نمیکردم که زندگی من به وضع امروز تبدیل شود. وی که در حال حاضر مادر سه فرزند است،‌تحصیل خود را از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز کرد و هیچگاه به گذشته نگاه نکرد.

وی در یک پست جداگانه در فضای مجازی اعلام کرد که داستان زندگی خود را تنها به این هدف با دیگران به اشتراک گذشته است که به همه بگوید: "همواره امید وجود دارد"

وی ادامه داد: می‌توان اعتیاد را متوقف کرد و اگر اشتیاق خود برای زندگی را از دست داده‌اید، می‌توانید راهی جدید برای زندگی پیدا کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین