کد خبر: ۷۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

کاهش ۱۰ درصدی جرائم در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ازکاهش ۱۰ درصدی جرائم در پایتخت به دنبال اجرای طرح‌هایی چون رعد، کاشف، ظفر، صاعقه و ... خبر داد.
کاهش ۱۰ درصدی جرائم در پایتخت
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین رحیمی در همایش هم اندیشی پلیس و دستگاه قضایی که با دادستان و استاندار تهران برگزار شد، گفت: هر چه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، نزدیک‌تر و هماهنگ تر بوده و درک متقابل‌تر ودرست‌تری نسبت به هم داشته باشند، محصول آن آرامش و امنیت جامعه است.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این همایش و هم اندیشی، ارتقاء هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضایی و موضوع انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضایی است، گفت: روزانه حدود ۳۵۰۰ پرونده در رده های انتظامی تشکیل و بین ۱۵تا ۲۰ هزار مراجعه به رده های انتظامی داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم که این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام است که بطور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است، گفت: طرح های مختلف رعد پلیس پیشگیری، طرح کاشف پلیس آگاهی، طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر و... به صورت ابتکاری برای نخستین بار در پلیس پایتخت انجام شده است که محصول این طرح ها کاهش حدودا ۱۰ درصدی جرائم در چند سال اخیر در پلیس پایتخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین