کد خبر: ۷۱۳۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

دریادار سیاری: دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن معرفی کنند/ دفاع در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در آیین رونمایی از سامانه‌های آموزشی مهارت آموزی سربازان، سجاد و سما این نیرو گفت: امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست و ارتش به عنوان مهد پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی، مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهد.
دریادار سیاری: دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن معرفی کنند/ دفاع در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست
آفتاب‌‌نیوز :

دریادار حبیب‌الله سیاری روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه‌های آموزش یکپارچه دانشگاهی و مراکز آموزش وظیفه (سجاد)، سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی (سما) و نرم‌افزار کاربردی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سالن ولایت ستاد ارتش، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های روز موجب رشد و بالندگی در مدیریت‌ها می‌شود، گفت: مهمترین عنصر در قدرت نظامی، نیروی انسانی است و این عنصر بزرگترین سرمایه یک سازمان محسوب می‌شود که می‌تواند با بهره‌گیری از فناوری‌ها و تجهیزات مناسب موجب کارآمدی سازمان شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به اینکه سامانه‌های سجاد و سما، سامانه‌هایی جامع در حوزه تربیت و آموزش هستند، اظهار کرد: طراحی و تولید این نرم‌افزارها به صورت بومی و در راستای کارآمدی بیشتر ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار آموزشی انجام شده است.

سیاری با بیان اینکه امنیت کشور و دفاع از تمامیت ارضی در برابر تهدیدها، تعطیل‌بردار نیست، افزود: ارتش به عنوان مهد پرورش مردان مؤثر در شرایط بحرانی، مأموریت‌های خود را تحت هر شرایطی انجام می‌دهد و تاکنون بحث آموزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت هم تعطیل نشده و کارکنان آموزشی در سخت‌ترین شرایط، آموزش و ارتقای سطح آمادگی و مهارت‌افزایی نیروها را با اقتدار انجام داده‌اند.

وی گفت: از روز نخست مواجهه با ویروس کرونا دشمنان تلاش زیادی کردند تا پادگان‌ها را ناامن و محل شیوع بیماری معرفی کنند، اما ما در عمل نشان دادیم که پادگان‌ها ضمن انجام مأموریت‌های تربیتی و آموزشی، شرایط لازم را جهت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به ضرورت افزایش توان رزمی اظهار کرد: به روز کردن تجهیزات و افزایش توان رزمی از طریق آموزش لازم و استفاده از فناوری‌های روز میسر خواهد شد.

سیاری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، افزود: به همه فرماندهان و مسئولان تاکید شده برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) بستر حضور پرشور و حداکثری در انتخابات در همه یگان‌ها فراهم شود.

همچنین در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران ساخت و بهره‌برداری از این سامانه‌های آموزشی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین