کد خبر: ۷۱۳۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

نتانیاهو تهدید به براندازی کرد

نخست‌وزیر در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی که امروز، یکشنبه دوره حکومتش به پایان می‌رسد، مدعی شد: برای یک میلیون اسرائیلی فرستاده
نتانیاهو تهدید به براندازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت النشره، بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه رای اعتماد به دولت نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا مدعی شد: دستاوردهای بسیار و بی‌سابقه‌ای نظیر مقابله با کرونا و حرکت به سمت اقتصاد باز را برای اسرائیل رقم زدیم.

او گفت: ما با قدرت به مقابله با ایران در خصوص ممانعت از دستیابی‌اش به سلاح هسته‌ای پرداختیم و قاطعیت ما در مقابله با ایران دولت سابق آمریکا را واداشت که از برجام خارج شود.

نتانیاهو همچنین تاکید کرد: توافقنامه‌های ابراهیم ما را از معادله زمین مقابل صلح به سمت صلح مقابل صلح سوق داد و ما از هیچ وجب از خاک‌مان صرف نظر نکردیم و با چهار کشور عربی روابط‌مان را عادی کردیم و موفق شدیم آمریکا را به انتقال سفارتش به قدس و به رسمیت شناختن حاکمیت‌مان بر جولان متقاعد کنیم.

نخست‌وزیر در حال کناره‌گیری رژیم صهیونیستی همچنین در اظهاراتی واهی ادعا کرد: "عملیات‌ بسیار جسورانه در عمق خاک دشمن داشتیم، به تهران رسیدیم و کارهای فرای تصور انجام دادیم".

نتانیاهو همچنین با بیان تردید نسبت به شایستگی بنت در پست جدیدش قول داد، برای براندازی دولت تغییر در اسرع وقت ممکن در صورت رای اعتماد کنست به آن، تلاش کند.

نتانیاهو اظهار کرد: نخست‌وزیر قوی اسرائیل باید بداند چطور به رئیس‌جمهوری آمریکا "نه" بگوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین