کد خبر: ۷۱۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

بایدن بازهم گاف داد؛نام سوریه،لیبی شد!

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در جریان نشست گروه ۷، درحالیکه در مورد کمک بشر دوستانه به کشورهای جنگ زده صحبت می کرد نام کشور سوریه را به اشتباه لیبی عنوان کرد.
بایدن بازهم گاف داد؛نام سوریه،لیبی شد!
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، بایدن روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری در نشست گروه ۷ نه یک بار، بلکه ۳ بار نام کشور سوریه را اشتباها لیبی خواند.

رییس جمهوری آمریکا از احتمال همکاری با روسیه برای ارائه «کمک های اساسی» به «لیبی» که مردم آن در سختی هستند، سخن گفت درحالیکه منظور وی کشور سوریه بوده است.

وی پس از آن گفت که روسیه با دخالت خود در «سوریه» بیش از آنچه می تواند سهم خواهی کرده است. اما سپس بایدن لیبی را به جای سوریه در خلال سخنان خود استفاده کرده است.

بایدن با اشاره به روس ها افزود: تا زمانی که آنها بدون توانایی ایجاد نظم در منطقه حضور داشته باشند، شما نمی توانید این کار را بدون تأمین نیازهای اقتصادی اساسی مردم به خوبی انجام دهید. بنابراین، امیدوارم که بتوانیم مکانی را پیدا کنیم که زندگی مردم را برای مثال در لیبی نجات دهد.

مشاوران رییس جمهوری آمریکا پس از آن به گاف آشکار وی اشاره کردند و گفتند که منظور وی از لیبی، سوریه بوده است.

خطای بایدن در آخرین روز از نشست گروه ۷ در محل گردهمایی سران کشورهای عضو در کورنوال در جنوب شرقی انگلیس صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
1
چین و روسیه برای پیشبرد اهداف پلیدشان این عروسک آلزایمری را با تقلب آوردن نشوندن تو کاخ سفید و ترامپ هم اونقدر احمق بود که نتونست تقلب در آرای پستی را که یکماه قبل از انتخابات شروع و انجام شده بود به اثبات برسونه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین