کد خبر: ۷۱۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری

رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری که در فضای مجازی به ایجاد مزاحمت می‌پرداخت خبر داد.
دستگیری همسر انتقامجوی گرمساری
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین صادقی 24اظهار کرد: این مجرم سایبری که با انگیزه اختلافات خانوادگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به ایجاد مزاحمت برای شاکی می‌پرداخت دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتای استان، این مسوول انتظامی گفت: در پی شکایت شهروند گرمساری مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز، ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی از طریق شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی فضای مجازی با ارسال پیامک برای شاکی مزاحمت ایجاد می‌کند که این فرد با تلاش پلیس شناسایی و با هماهنگی‌ مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان تصریح کرد: فرد دستگیرشده به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و انتقام جویی از همسر خود عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرایم رایانه‌ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین