کد خبر: ۷۱۳۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

کریستین اریکسن: آماده تمرینم!

گزارش خواندنی گاتزتا دلواسپورت از کریستین اریکسن و اوقاتی که پس از حمله قلبی از سر گذرانده است.
کریستین اریکسن: آماده تمرینم!
آفتاب‌‌نیوز :

اطراف بیمارستانی که کریستین اریکسن در آن بستری است را هواداران پر از دسته های گل و پیام های محبت آمیز و آرزوی بهبودی برای ستاره دانمارک کرده اند. "خداوند کریستین را حفظ کند"، "زود خوب شو کریستین"، "با آرزوی بهبودی" و... اینها پیام هایی است که اینجا و آنجا در میان انبوه گل ها به چشم می خورد.

اریکسن در طبقه چهارم بیمارستانی که تنها چند دقیقه با استادیوم پارکن فاصله دارد بستری است. تجمع خبرنگاران ممنوع است و هر بار تنها چهار دوربین اجازه دارند رو به روی بیمارستان حاضر باشند. نتیجه تمام آزمایشات پزشکی منفی بوده است، هیچ کدام از احتمالاتی که پزشکان برای توجیه ایست قلبی اریکسن در بازی برابر فنلاند در نظر داشتند، طبق معاینات ثابت نشده اند. احساسی دوگانه بر فضا حاکم است، احساس آسودگی با اضطراب در هم آمیخته است؛ از طرفی اریکسن هیچ کدامن از این بیماری ها را ندارد، از طرف دیگر کسی نمی داند که پس چه اتفاقی افتاده است؟

همراه اریکسن همسرش سابرینا و پدر و مادرش توماس و دورته در بیمارستان هستند. تلفن مدام زنگ می خورد و سیل پیام ها یک لحظه هم قطع نشده است. کریستین با هم تیمی هایش و چند نفر معدود دیگر نیز صحبت کرده است، از جمله مارتین شوتس، مدیر برنامه هایش که قبل از هر چیز از دوستان نزدیکش محسوب می شود.

کریستین اریکسن توسط شوتس پیام کوتاهی را در واکنش به اتفاقی که برای او در زمین بازی افتاد، منتشر کرده است.

ستاره تیم ملی دانمارک و اینتر در اتفاقی به شدت ترسناک و ناراحت کننده در اواخر نیمه اول بازی برابر فنلاند در روز شنبه که نخستین بازی دانمارک در یورو 2020 بود، دچار ایست قلبی شد و اگر عملکرد به موقع هم تیمی هایش و کادر پزشکی نبود، جان خود را در مقابل دیدگان وحشت زده هواداران از دست داده بود.

اریکسن گفت: "ممنون به خاطر حمایت‌تان. من تسلیم نخواهم شد. حالم بهتر است اما می خواهم بفهمم چه اتفاقی برایم افتاد. می خواهم به همه به خاطر همه کارهایی که برای من کردند بگویم "متشکرم".

اریکسن تا چند روز آینده همچنان در بیمارستان در کپنهاگ بستری خواهد ماند اما شرایط او کنترل شده و زندگی اش دیگر در خطر نیست.

طبق گفته های شوتس، اریکسن می خواهد تلاش کند تا در روز پنجشنبه و در بازی دانمارک برابر بلژیک در ورزشگاه حاضر شود.

 

 

آرزوی بهبودی برای اریکسن روی اسکوربورد ورزشگاه ومبلی لندن

 

شوتس گفت: "ما دیروز با هم صحبت کردیم. او شوخی می کرد و روحیه خوبی داشت. حالش خوب بود. ما همه می خواهیم بفهمیم که چه اتفاقی برای او افتاد و او هم همین را می خواهد. دکترها مشغول معاینات و آزمایشات دقیق تری هستند که تا روشن شدن نتیجه زمان خواهد برد.

اریکسن خوشحال بود چون متوجه شد که چه عشق زیادی او را احاطه کرده است.از سراسر جهان پیام های زیادی برای او رسیده و او مخصوصا از دریافت آنهایی که از جانب اینتری ها بود بسیار تحت تاثیر قرار گرفت، نه فقط پیام های هم تیمی هایش که با هم چت کرده اند، بلکه پیام های هواداران.

کریستین تسلیم نمی شود. او و خانواده اش می خواهند که از همه تشکر کنند."

شوتس در این مدت حلقه ارتباطی بین دوستان کریس، پزشکان، مربیان سابق، اسپانسرها، هم‌بازیان و همه کسانی بوده که جویای حال اریکسن بوده اند.

شوتس درادامه گفت: "نصف دنیا شماره ما را دارند. همه تماس گرفتند، همه بسیار نگران بودند. حالا او فقط باید استراحت کند. همسرش و پدر و مادرش کنار او هستند. او امروز هم تحت نظر خواهد بود، حتی شاید روز سه شنبه هم همچنان تحت نظر باشد. اما در هر صورت می خواهد هم تیمی هایش را مقابل بلژیک تشویق کند."

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، درباره تماس ویدیویی که بین اریکسن و هم تیمی هایش در تیم ملی دانمارک برقرار شده صحبت کرده است: "او نگران ما بود. از ما پرسید چطورید؟ به نظرم حال شما از من بدتر است! من که آماده تمرینم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین