کد خبر: ۷۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

یوواخیم لوو: بعد از یورو غمگین خواهم شد

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی جهان ابراز خوشحالی کرد.
یوواخیم لوو: بعد از یورو غمگین خواهم شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی آلمان بعد از سپری کردن سال هایی نه چندان خوب فردا شب در اولین مسابقه خود در جام ملت های اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت. یوواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و اعلام کرد لئون گورتزکا در ترکیب ثابت آلمان برابر فرانسه حضور نخواهد داشت.

شرایط آلمان پیش از تقابل با فرانسه: "به استثنای یوناس هافمن، همه بازیکنان از جمله لئون گورتزگا در چند روز گذشته تمرین کرده اند. گورتزکا شرایط خوبی دارد، اما در ترکیب ثابت حضور نخواهد داشت. ما امشب صحبت کرده و تصمیم خواهیم گرفت که آیا نام گورتزکا در لیست قرار خواهد گرفت یا نه. ما با هیجان زیادی وارد مونیخ شدیم و خوشحالیم که در برابر قهرمان جهان بازی می کنیم.

بازی خاصی پیش رو داریم و البته من همچنین بعد از چند ماه منتظر حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه هستم. ما بازیکنان کیفیت و ترکیب خیلی خوبی در اختیار داریم. بازیکنان زیادی هستند که می توانند تکلیف مسابقه را روشن کنند. خط حمله از هر دو تیم بسیار خطرناک بوده و همه بازیکنان قادر به گلزنی هستند."

جدایی بعد از رقابت های یورو از آلمان: "من به این واقعیت که این آخرین تورنمنت من خواهد بود فکر نمی کنم و بیشتر از این چیزها کار دارم. البته وقتی همه چیز تمام شود احتمالا کمی غمگین خواهم شد."

دروازه بان دوم تیم ملی آلمان بعد از مانوئل نویر: "پیش از این نیز گفته بودم که بازی به بازی در مورد لیست تیم تصمیم خواهم گرفت. اما فردا شب برند لنو بعد از مانوئل نویر سنگربان دوم تیم ملی آلمان خواهد بود."

سه بازیکن حذف شده از لیست: "ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم و این موضوع به شرایط لئون گورتزکا نیز بستگی دارد. تصمیم اعلام 26 بازیکن صحیح بود، اما واقعیت این است که استفاده از فقط 23 بازیکن در روز مسابقه درست نبود."

پست احتمالی جاشوا کیمیچ: "او ثابت کرده که می تواند در پست های مختلف و در سمت راست، دفاع و خط هافبک بازی کند. مثل فیلیپ لام، کیمیچ نیز می تواند در هر پستی بدون مشکل بازی کرده و عملکرد یکسانی ارائه می دهد. من دوباره با کیمیچ صحبت کرده و در این رابطه تصمیم خواهم گرفت."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین