کد خبر: ۷۱۳۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
در شب کم فروغ لواندوفسکی

شکست لهستان برابر اسلواکی

دیدار دو تیم لهستان و اسلواکی با برتری ۲ بر یک اسلواکی به پایان رسید.
شکست لهستان برابر اسلواکی
آفتاب‌‌نیوز :

دو تیم فوتبال لهستان و اسلواکی در اولین دیدار خود در رقابت های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه زنیت آرنا روسیه به مصاف هم رفتند. اسلواک ها در دقیقه ۱۳ می توانستند به گل اول برسند که شوت زیبای دودا با اختلاف ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه ۱۸ حرکت روبرت ماک و شوت او از زاویه بسته به ووزچک شزنی برخورد کرد و وارد دروازه لهستان شد تا اسلواکی از حریف خود پیش بیفتد.

تلاش یاران روبرت لواندوفسکی برای زدن گل تساوی بخش راه به جایی نبرد تا نیمه اول با برتری یک گله اسلواکی خاتمه یابد.

لهستان خیلی زود در نیمه دوم توانست گل خورده را پاسخ دهد. کارول لینتی توانست اولین گل لهستان را در این جام به ثمر برساند و بازی یک بر یک مساوی شود. در ادامه و در دقیقه ۵۸ لواندوفسکی شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی امتحان کرد که ضربه او با برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.

گریگوری کریچوویاک در دقیقه ۶۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیمش ۱۰ نفره شود و او نیز بازی بعدی برابر اسپانیا را از دست بدهد.

بعد از ۱۰ نفره شدن لهستان، اسلواکی توانست بیشتر بر بازی مسلط شود و این بار میلان اشکرینیار پیش تاخته در شلوغی محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و توانست دروازه شزنی را برای بار دوم باز کند و این دیدار با برتری ۲ بر یک اسلواکی به پایان برسد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین