کد خبر: ۷۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

تساوی پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل چشم پروین و هیات مدیره

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و دوتن از پیشکسوتان این تیم تماشاگر دیدار تدارکاتی سرخپوشان با پیکان تهران بودند.
تساوی پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل چشم پروین و هیات مدیره
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان از ساعت ۱۹:۴۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی به قضاوت سید علی از داوران لیگ برتری آغاز شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، این دیدار دوستانه در حضور سمیعی، صدری و علیپور، مدیر عامل، رئیس هیأت مدیره و عضو هیأت مدیره باشگاه و همچنین علی پروین و حسینعلی کلانی به عنوان پیشکسوتان باشگاه، آغاز شد.

اعضای هیأت مدیره با کادر فنی تیم، جلسه کوتاهی با هم داشتند و در خصوص وضعیت تیم و شرایطی که پیش روی باشگاه و تیم وجود دارد، صحبت کردند. همینطور علی پروین از کادر فنی تشکر کرد و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت نمود و قبل از شروع بازی هم، بازیکنان و اعضای کادر فنی، از علی پروین و حسینعلی کلانی رخصت گرفتند و وارد زمین مسابقه شدند.

همچنین یحیی گل محمدی و افشین پیروانی با مهدی تارتار و علی اصغر مدیرروستا، اعضای کادر فنی دو تیم با هم خوش و بش کردند.

* بازی را پرسپولیس بهتر شروع کرد و در دقیقه ۵ روی پاس عمقی امید عالیشاه به مهدی عبدی، پاس عبدی رو به جلوی عبدی به آل کثیر نرسید و توپ به کرنر رفت.

* در دقیقه ۱۲ بازی، بر روی ضد حمله یاران پیکان، امیر روستایی در موقعیت تک به تک قرار گرفت، توپ او را حامد لک دفع کرد اما توپ برگشتی توسط حسین پورامینی به گل اول این دیدار دوستانه تبدیل شد، تا بازی یک بر صفر به سود پیکان ادامه یابد.

* بعد از آن، پرسپولیس سراسر حمله شد و تا پایان نیمه نخست، دو، سه موقعیت را توسط عبدی و عالیشاه توانست روی دروازه پیکان خلق کند اما نتوانست به گل مساوی برسد.

* دقیقه ۴۰ بازی و روی حرکت پرسپولیسی‌ها از سمت راست پیکان، توپ به آقایی رسید و مدافع پیکان سعید آقایی را در محوطه جریمه متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را به نشانه خطا، نشان داد و عیسی آل کثیر توپ را وارد دروازه کرد و گل تساوی بخش بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

* نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

* نیمه دوم بازی با شروع خوب پرسپولیس همراه شد و بازیکنان پرسپولیس در همان ابتدای کار می‌توانستند به وسیله مهدی مهدی خانی به گل برسند که سانتر مهدی شیری با ضربه سر مهدی خانی همراه شد که این توپ با اختلاف بسیار کمی از روی دروازه پیکان عبور کرد.

* در ادامه کار، باز هم پرسپولیس موقعیت داشت و در دقیقه ۵۹ شوت عیسی آل کثیر از زاویه بسته به بیرون رفت.

* در دقیقه ۷۵ شهریار مغانلو به جای مهدی عبدی وارد زمین شد و بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمده بود، توانست حدود بیست دقیقه به میدان برود. از دقیقه ۸۰ هم علی شجاعی به جای مهدی خانی وارد زمین شد. این بازیکن هم بعد از مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود، در این بازی به میدان رفت.

در پایان این بازی تدارکاتی و با تلاش دو تیم، نیمه دوم، گلی در بر نداشت و این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین