کد خبر: ۷۱۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
هشدار پلیس فتا به مردم؛

مراقب پیامک‌های برنده شدن در قرعه‌کشی باشید

رئیس پلیس فتای استان قزوین در خصوص کلاهبرداری سودجویان تحت عنوان ارسال پیامک برنده شدن در قرعه کشی خودرو و مواردی از این دست هشدار داد.
مراقب پیامک‌های برنده شدن در قرعه‌کشی باشید
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدعلی فرهودی اظهار کرد: اخیرا تعداد زیادی از شهروندان پیامک‌هایی را با عناوین برنده شدن در قرعه کشی خودرو، بن خرید کالا، ثبت‌نام واکسن کرونا و موارد دیگر دریافت کرده و با توجه به اینکه در اکثر موارد این پیام‌ها از طرف افراد کلاهبردار ارسال شده است مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مجرمان با سوءاستفاده از موضوعات روزمره مردم، اقدام به ارسال پیامک از سرشماره‌های ثابت کرده و اعتماد آن‌ها را جلب می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان قزوین با اشاره به اینکه افراد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شهروندان مبادرت به کلاهبرداری از تعداد کثیری از آن‌ها کرده‌اند، از مردم خواست: به پیامک‌هایی که با عناوین برنده شدن در قرعه‌کشی و مواردی از این‌دست برای آن‌ها ارسال می‌شود اعتنا نکرده و به هیچ عنوان اقدام به برقراری تماس و واریز وجه به حساب‌های اعلامی توسط افراد ناشناس، نکنند.

فرهودی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که با موضوعات مشابه دچار کلاهبرداری شده‌اند می‌توانند به دفتر خدمات الکترونیک قضایی واقع در محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین