کد خبر: ۷۱۳۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

رهبر کلیمیان ایران: شرکت نکردن در انتخابات آسیب بزرگی به دنبال دارد

رهبر دینی کلیمیان ایران گفت: عدم شرکت در انتخابات ممکن است آسیب بزرگی وارد کند و فرد یا افرادی که توانایی کمتر دارند انتخاب شوند.
رهبر کلیمیان ایران: شرکت نکردن در انتخابات آسیب بزرگی به دنبال دارد
آفتاب‌‌نیوز :

خاخام یونس حمامی لاله‌زار روز سه‌شنبه در وبینار "انتخابات ۱۴۰۰ و اقلیت‌های مذهبی غیرمسلمان در ایران" افزود: نقش ما ساختن سرزمین خود است و نباید از این حق غافل شویم و طوری نباشد که چهار سال برای امروز افسوس بخوریم که چرا شرکت نکردیم یا درست انتخاب نکردیم بلکه باید به گونه‌ای باشد که چهار سال خوشحال باشیم که از امکانی که برای ما وجود داشت بهترین استفاده را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه کلیمیان در تمامی مقاطع قبل و بعد از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت خود حضور فعال داشته‌اند ادامه داد: در انتخابات آتی هم همه در سرنوشت چهار سال آینده کشور نقش داریم و هرگونه تنبلی جایگاهی ندارد.

رهبر دینی کلیمیان ایران گفت: وقتی دشمنان برای دلسرد کردن جامعه بر عدم مشارکت در انتخابات تاکید دارند، وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود تا هر چه پرشورتر در انتخابات قدم بگذاریم و بهترین فرد را انتخاب نماییم تا خدا هم بهترین تقدیرها را برای ما رقم بزند.

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که به خصوص از نظر اقتصادی رضایت بخش نیست و در جنگ اقتصادی هستیم اما باید توجه کنیم آنچه باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد پیروی از رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم بود الان هم اگر به فکر منافع ملی هستیم راهی جز این وجود ندارد.

حمامی لاله‌زار ادامه داد: باید باور کنیم که با وجود ادیان و اقوام مختلف، همه در نام ملت ایران مشترک هستیم. با لطف و یاری خدا در انتخابات مشارکت خواهیم داشت تا خدا بهترین سرنوشت را برای ما رقم بزند و باعث سرافرازی ملت ایران و سرزمین خود باشیم.

وی گفت: در انتخاب خود باید به کارنامه افراد و همچنین تخصص و تعهد و ایمان آنها دقت کنیم. به کسی رای دهیم که به دنبال منافع شخصی و گروهی نباشد و به فکر تامین منافع ملی باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود.

وبینار "انتخابات ۱۴۰۰ و اقلیت‌های مذهبی غیرمسلمان در ایران" توسط "هیات اندیشه‌ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی" معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین