کد خبر: ۷۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

مشخصات آئودی A۳ و S۳، ۲۰۲۲ رسما اعلام شد

آئودی جزئیات جدیدی از مدل‌های جدید ۲۰۲۲ A ۳ و S ۳ سدان منتشر کرده است.
مشخصات آئودی A۳ و S۳، ۲۰۲۲ رسما اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

آئودی جزئیات جدیدی از مدل‌های جدید ۲۰۲۲ A۳ و S۳ سدان برای بازار آمریکا منتشر کرده است. A۳ با قیمت ۳۴.۹۴۵ دلار و S۳ با 45.945 دلار شروع می‌شود که هر دو در مقایسه با مدل‌های قبلی کمی افزایش یافته اند.

یک توربو ۲.۰ لیتری ۲۰۱ اسب بخار در A۳ استاندارد است، در حالی که S۳ دارای پیشرانه استاندارد چهار چرخ و نسخه ۳۰۶ اسب بخاری از موتور ۲.۰ لیتری است. آئودی جدید A۳ ۲۰۲۲ سرانجام در اواخر امسال راهی ایالات متحده خواهد شد و ما اکنون درباره سدان طراحی شده جدیدی که در پاییز وارد می‌شود اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

A۳ در ابتدا در قالب‌ ۲۰۱ اسب بخار و S۳ در قالب ۳۰۶ اسب بخاری در دسترس خواهد بود و مدل ۵ سیلندر RS۳ با عملکرد بالا ۴۰۰ اسب بخار به زودی به بازار عرضه می‌شود. قیمت ۲۰۲۲ A۳ برای تریم پایه Premium خود از ۳۴۹۴۵ دلار شروع می‌شود که به صورت استاندارد با پیشرانه جلو و گیربکس اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته ارائه می‌شود. اکنون همه A۳‌ها دارای سیستم هیبریدی ۴۸ ولت و استارت موتور هستند.

تریم‌های مجهز به مدل Premium Plus (۳۸۲۴۵ دلار) و Prestige (۴۲۲۴۵ دلار) در دسترس هستند و چهار چرخ متحرک Quattro بدون در نظر گرفتن اصلاح، یک گزینه ۲۰۰۰ دلاری است. با شروع ۴۵۹۴۵ دلار، S۳ با نسخه‌ای از همان توربو ۲.۰ لیتری توربو ۲.۰ لیتری که اکنون ۳۰۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور دارد، عملکرد را کمی افزایش می‌دهد.

این پیشرانه از چهار چرخ متحرک به عنوان تجهیزات استاندارد برخوردار است، در مقایسه با A۳، حدود ۰.۶ اینچ کاهش می‌یابد و همچنین دارای ترمز‌های پیشرفته است. تریم Premium Plus آن 48.745 دلار و تریم Prestige ۵۲، ۵۴۵ دلار قیمت دارد.

آئودی می‌گوید مدل‌های ۲۰۲۲ A۳ و S۳ در سه ماهه سوم امسال وارد نمایندگی‌های نمایندگی ایالات متحده می‌شوند و این شرکت به تازگی بالاترین عملکرد نسخه RS۳ این سدان را نیز به تولید خواهد کرد، در چند ماه آینده به دنبال موارد بیشتر برای کوچکترین مدل آئودی باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین