کد خبر: ۷۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

بالگرد اورژانس جان مرد سانحه دیده را نجات داد

رییس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: پرواز بالگرد اورژانس در آسمان سیبان دره برای نجات جان مرد ٥٠ ساله به ثمر نشست و مصدوم ظرف چند دقیقه به بیمارستان مدنی کرج منتقل شد.
بالگرد اورژانس جان مرد سانحه دیده را نجات داد
آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی، امروز گفت: ساعت ١٣:١٩ ظهر روز گذشته، یک مورد مأموریت در سیبان دره ساوجبلاغ به اورژانس البرز اعلام شد؛ یک نفر آقا حدوداً ٥٠ ساله بدنبال سقوط از درخت، داخل دره افتاده و دچار صدمات متعدد شده بود.

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی افزود: ابتدا عوامل هلال احمر برای نجات جان وی تلاش خود را به کار گرفتند اما مسیر به شدت صعب العبور و امکان انتقال مصدوم با خودرو عملاً غیرممکن بود، به همین دلیل ، بالگرد اورژانس هوایی استان به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود دره‌های عمیق در منطقه، امکان فرود بالگرد در این منطقه میسر نبوده و تکنسین اورژانس از بالگرد خارج شده و به همراه عوامل امدادی حاضر در صحنه و مردم حاضر در محل، مصدوم را با مشقت‌های فراوان به داخل بالگرد انتقال دادند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: سپس اقدامات اولیه درمانی برای وی انجام شده و ایشان جهت ادامه روند درمان در زمان کوتاهی طی چند دقیقه به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین