کد خبر: ۷۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

بازتاب پیروزی ایران برابر عراق در رسانه‌های عربی

پیروزی ایران برابر عراق در رسانه های عراقی و عربی بازتاب داشت البته بیشتر به صعود عراق پرداخته شد.
بازتاب پیروزی ایران برابر عراق در رسانه‌های عربی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس ترین بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا به مصاف عراق رفت.

ایران انتقام شکست دور رفت برابر عراق را گرفت و توانست با تک گلی که سردار آزمون به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کند تا به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کند.

پیروزی ایران برابر عراق در رسانه های عراقی بازتاب داشت که به آنها می پردازیم:

خبرگزاری عراق

" عراق با وجود شکست برابر ایران به دور بعد صعود کرد"

Ina یا همان خبرگزاری عراق در واکنش به شکست تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران نوشت: تیم ملی فوتبال در دیدار حساسی که برابر ایران داشت با یک گل شکست خورد.این بازی در ورزشگاه علی بن حمد در بحرین برگزار شد. تک گل بازی را سردار آزمون در دقیقه 35 به ثمر رساند. با این نتیجه ایران با 18 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد صعود کرد این درحالی است که عراق هم با 17 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

بغداد الیوم

" تیم ملی با وجود شکست برابر ایران صعود کرد"

این سایت عراقی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران توانست در دیدار برابر عراق با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. بازیکنان عراق در این بازی با ترس و دلهره بالا بازی کردند و بیشتر در زمین خود دفاع کردند. تک گل ایران روی اشتباه خط دفاعی عراق به ثمر رسید و سردار آزمون برای ایران گلزنی کرد. عراق با وجود شکست در این بازی توانست به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

سایت عربی کوره

" سقوط عراق برابر ایران"

این سایت عربی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با تک گلی که سردار آزمون به ثمر رساند توانست برابر عراق به پیروزی دست پیدا کند و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند. در نیمه نخست عراق کمرنگ ظاهر شد و با احتیاط کامل دفاعی بازی کرد و چشم به ضد حملات دوخت و این باعث شد تا ایران به راحت توپ و میدان را در اختیار گیرد. خط دفاعی عراق اشتباه بدی داشت و سردار آزمون به راحتی جلو دروازه با یک بغل پا گل پیروزی ایران را به ثمر رساند.

در ادامه این گزارش آمده است: این گل ایران باعث شد تا عراق از لاک دفاعی خارج شود و حملاتی را از طریق مهند علی، صفاء هادی و احمد ابراهیم ترتیب دهد. عراق در نیمه دوم هم دفاعی به میدان آمد و ایران توانست برتری خود را حفظ کند. تغییرات کاتانچ هم جواب نداد و این ایران بود که تا پایان تیم برتر میدان بود و با پیروزی به عنوان صدرنشین صعود کرد.

NRT

" عراق با وجود شکست صعود کرد"

این کانال خبری نوشت: تیم ملی فوتبال عراق در دیدار برابر ایران با یک گل شکست خورد.تک گل بازی را سردار آزمون به ثمر رساند. عراق با وجود شکست در این بازی به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد.

استاد الدوحه

ایران صدرنشین صعود کرد

این روزنامه قطری در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق نوشت: ایران توانست در دیدار حساس برابر عراق با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. ایران با پیروزی‌ای که در این بازی به دست آورد به عنوان تیم نخست به دور بعد انتخابی جام جهانی صعود کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین