کد خبر: ۷۱۴۰۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

واکنش مصلحی به اظهارات جنجالی‌اش درباره ردصلاحیت هاشمی: از شیطنت‌ها متاسفم

حیدر مصلحی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی گفته‌هایش درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ اظهار کرد: من متاسفم از شیطنتی که درباره آن مصاحبه صورت گرفت. اینکه ضدانقلاب و دشمنان از آن سواستفاده می‌کنند، بحثش جداست اما اینکه در درون با فضاسازی از آن سواستفاده می‌کنند این قابل توجه است.
واکنش مصلحی به اظهارات جنجالی‌اش درباره ردصلاحیت هاشمی: از شیطنت‌ها متاسفم
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر اسبق اطلاعات گفت: متاسفانه اینگونه تلقی کردند که من رفته‌ام و به شورای نگهبان خط داده‌ام که چه کسی را تایید و رد کنند. نه، من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد و مدارک مطرح کردم ولی شورای نگهبان با بررسی خودش عمل می‌کند.

حیدر مصلحی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی گفته‌هایش درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ اظهار کرد: من متاسفم از شیطنتی که درباره آن مصاحبه صورت گرفت. اینکه ضدانقلاب و دشمنان از آن سوءاستفاده می‌کنند، بحثش جداست اما اینکه در درون با فضاسازی از آن سواستفاده می‌کنند این قابل توجه است.

وی افزود: بحث امنیتی یک بحث است. شورای نگهبان می‌خواهد فرد را برای ریاست‌جمهوری تایید کند، وقتی در این زمینه قرار است تایید کند باید بعد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی و اقتصادی را بررسی کند و یکی از آنها امنیتی است.

مصلحی یادآور شد: متاسفانه اینگونه تلقی کردند که من رفته‌ام و به شورای نگهبان خط داده‌ام که چه کسی را تایید و رد کنند. نه، من تجزیه و تحلیل خود را براساس اسناد و مدارک مطرح کردم ولی شورای نگهبان با بررسی خودش عمل می‌کند و جایگاهش به شکلی نیست که کسی در آن دخالت کند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مستقل تصمیم‌گیری می‌کند، افزود: شورای نگهبان در تجزیه و تحلیل سین‌جیم سنگین می‌کند که آنچه می‌گویی مدرکش کجاست و تا آن مدرک ارائه نشود اصلا حرف را نمی‌پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
1
9
خُب این حرفا در اصل ماجرا، چی رُ عوض میکنه؟
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
0
7
چه توضیحات قانع کننده ای! من که قانع شدم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین