کد خبر: ۷۱۴۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
"مبانی فکری رئیسی نیاز امروز جامعه است"

متکی: دولت روحانی ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب است/ رئیسی برای رئیس‌جمهوری کاندیدا نشده!

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان دولت روحانی را ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب دانست و گفت: کارگزاران دولت روحانی از جمله رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای خود خصوصی‌سازی کرده است.
متکی: دولت روحانی ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب است/ رئیسی برای رئیس‌جمهوری کاندیدا نشده!
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر متکی در گردهمایی حامیان رئیسی در سنندج اظهار داشت: آقای رئیسی خود را کاندیدایی مستقل معرفی کرده و برای اینکه وارد بازی‌های سیاسی نشود با هدف برقراری عدالت آمده است چرا که امروز مردم تشنه عدالت هستند.

وی کارنامه و عملکرد رئیسی در زندگی فردی و اجتماعی را شفاف توصیف کرد و افزود: من شهادت می‌دهم این فرد برای رئیس جمهوری کاندیدا نشده است.

سخنگوی شورای وحدت کشور برقراری عدالت و برابری امکانات در کشور ضروری برشمرد و گفت: مبانی فکری رئیسی نیاز امروز جامعه است.

وی عملکرد رئیس قوه قضائیه را در مبارزه با فساد بسیار اثربخش خواند و گفت: رئیسی هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهد بلکه برای قطع ریشه‌های فساد در دولت آمده است.

وی دولت روحانی را ناکارآمدترین دولت پس از انقلاب دانست و افزود: کارگزاران دولت روحانی از جمله رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای خود خصوصی‌سازی کرده است.

به گفته متکی، انتخابات تسهیل‌گری کشورداری است اما ارزیابی کارنامه مدیریت دولت در هشت سال گذشته نمره موفقی نداشته است.

وی بکارگیری خویشاوندان مسوولان در مسئولیت‌ها را جفای بزرگی در حق مردم و درد بزرگی برای جامعه دانست و گفت: دوای این درد مزمن روی کار آمدن دولتی پاکدست، متعهد، فسادستیز و کاربلد است دولتی که دنبال معامله با خداست اینها در تاریخ ملت جاودانه می‌ماند.

وی کارگزاران پاکدست، سالم، متخصص، توانمند و سختکوش و نیز داشتن برنامه درست، نقشه راه درست و تدبیر را دو فاکتور مهم رئیس جمهوری برای کشورداری موفق عنوان کرد.

به گفته سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، کارگزاران رئیس جمهور باید مردم را ولی نعمت خود ببینند.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی اولویت کاری خود را توجه به مناطق محروم و رفع بی‌عدالتی عنوان کرده است.

متکی عدالت را ناموس کشورداری و تولید را ناموس اقتصادی دانست و یادآور شد: تعطیلی کارخانه‌ها و بهره‌برداری ناعادلانه از معادن استان نیازمند اصلاح مدیریت‌ها و بهره‌گیری عادلانه از ظرفیت‌های معادن است.

وی افزود: هر مسئولی در هر جای کشور که مسئولیت دارد باید خود را ولی‌نعمت مردم بداند حق حزب گذاری ندارد بلکه وظیفه وی خدمت به مردم است.

به گفته سخنگوی شورای وحدت، دولت پاکدست در کردستان مستقر نمی‌شود مگر اینکه رئیس جمهور دغدغه‌اش برقراری عدالت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین