کد خبر: ۷۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

دستگیری سرکرده یک باند قاچاق سلاح

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در فرآیند رصد و کنترل افراد شرور و قاچاقچیان سلاح در شهرستان هویزه، سرکرده یک باند قاچاق سلاح دستگیر شد.
دستگیری سرکرده یک باند قاچاق سلاح
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: در پی رصد تحرک افراد شرور و سابقه دار و همچنین اعتراف تعدادی از عناصر بازداشت شده در پی تیراندازی‌های اخیر در شهرستان هویزه، سرکرده باند قاچاق سلاح در شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی این عملیات که با رصد شبانه روزی و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همراه بود، 13 قبضه سلاح جنگی از دو نوع کلاش و کلت کمری و چند صد گلوله جنگی کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هویزه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی رصد شبانه روزی از انتقال یک محموله سلاح و مهمات جنگی به شهرستان هویزه مطلع شدند.

سردار صالحی بیان داشت: مأموران پلیس با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه سرکرده باند قاچاق را حین انتقال محموله سلاح با یک فروند قایق در منطقه هور العظیم شناسایی و با کمین هدفمند طی عملیاتی منسجم و مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از قایق توقیفی 9 قبضه سلاح کلاش، 4 قبضه کلت کمری، 20 تیغه خشاب و 700 فشنگ جنگی کلاشینکف کشف شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده اولیه تشکیل و متهم به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین