کد خبر: ۷۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
رییس شورای استان تهران:

مردم برای حفظ جمهوریت به صحنه بیایند

رییس شورای استان تهران از مردم خواست که برای حفظ جمهوریت به صحنه بیایند.
مردم برای حفظ جمهوریت به صحنه بیایند
آفتاب‌‌نیوز :

الهام فخاری پس از انداختن آرای خود به صندوق در حسینه ارشاد با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ نهاد انتخابات دستاورد جمهور مردم است. دستاوردی که از از مشروطه تا امروز با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشته حفظ شده و متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور خود از نهاد انتخابات در برابر ناملایمات محافظت کنند، تصریح کرد:‌ از تمام افرادی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند یا برای شرکت در انتخابات مردد هستند، دعوت می‌کنم که به صحنه بیایند و کمک کنند تا جمهوریت در ایران زنده، پایدار و برقرار بماند.

فخاری درباره میزان مشارکت و حضور مردم نیز گفت:‌ برای ارزیابی میزان مشارکت باید تا پایان ساعات رأی گیری صبر کرد به ویژه‌ آنکه با توجه به گرمای هوا بسیاری از مردم در ساعات خنکی هوا در پای صندوق حاضر می‌شوند. با این وجود مردم باید بدانند که هر چه میزان مشارکتشان بالاتر باشد، افرادی در انتخابات برگزیده خواهند شد که به رأی و نظر اکثریت جامعه نزدیک‌تر هستند.

عضو شورای شهر تهران درباره انتخابات شوراهای شهر نیز گفت:‌انتخابات شوراها تاثیر مستقیم بر زندگی و معیشت مردم دارد و درخواست من از مردم این است که این انتخابات را نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری جدی گرفته و به ۲۱ نفر رأی کامل بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین