کد خبر: ۷۱۴۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

ولایتی: رای دادن در این برهه حساس و تاریخی بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است

مشاور رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر نقش مردم در سرنوشت و آینده کشور با حضور در انتخابات گفت: امروز ایران نه تنها در 40 سال بلکه طی 400 سال گذشته مقتدرترین وضعیت را دارد.
ولایتی: رای دادن در این برهه حساس و تاریخی بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است
آفتاب‌‌نیوز :

علی اکبر ولایتی پس از شرکت در انتخابات اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ منطقه و حامی علاوه بر مردم ایران، کشورهای همسایه ای است که با ما مشترکات زیادی دارند و سرنوشت مان سرنوشت مشترکی است.

مشاور رهبری در امور بین‌الملل تصریح کرد: یک دلیل بر این که سرنوشت مشترک داریم این است کسانی که دشمن ما هستند دشمن مشترک هستند و اگر دشمنان ما برای مقابله با ایران به عنوان کشور مستقل با قدرت رو به افزایش بسیج شده آن ها هم علیه ما کار می کنند و هم در منطقه علاوه بر اشتراکات فرهنگی، اعتقادی و... دشمن مشترک داریم اگر متحد شویم می توانیم جلوی این دشمن مشترک بایستیم.

ولایتی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که ایران پله های اقتدار را یکی پس از دیگری طی کرده امروز نه تنها در 40 سال بلکه طی 400 سال گذشته ایران مقتدرترین وضعیت را دارد بسیار مهم است که اقتدار را حفظ کنیم. برای حفظ اقتدار همان طور که در به وجود آوردن آن به نیروی مردم، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری متکی بودیم اکنون نیز به همین احتیاج داریم.

وی تاکید کرد: چه زمانی معلوم می شود مردم با نظام مشترک هستند. زمانی که در انتخابات شرکت داشته باشند و نشان دهند با رای از نظام و حرکت ایران به سمت اقتدار بیشتر حمایت می کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: پس رای ما رای عادی نیست، رای مهمی است در این برهه حساس و تاریخی و بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
0
0
چرا سفره عده ای قلیل آقازاده پهن و پر و سفره کثیری از مردم خالی و جمع شد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین