کد خبر: ۷۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

پایان رأی گیری در روستاهای کردستان/ استفاده از ۴۰۸ هزار تعرفه

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: آز آغاز زمان رأی گیری تا ساعت ۲۲ امروز ۴۰۸ هزار تعرفه برگ رای در استان استفاده شده است و در ساعت ۲۱ رأی گیری روستاها اتمام یافت.
پایان رأی گیری در روستاهای کردستان/ استفاده از ۴۰۸ هزار تعرفه
آفتاب‌‌نیوز :

محمدابراهیم زارعی جمعه شب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در خلال رأی گیری پیش نیامده و در حال حاضر نیز رأی گیری در تمامی شعب اخذ رأی شهرهای استان در جریان است.

وی افزود: تا ساعت ۲۱ رأی گیری در مناطق روستایی به اتمام رسیده و شمارش آرا در صندوق‌های روستایی در حال جریان است.

وی با بیان اینکه قطعاً آمار رأی دهندگان تا پایان ساعات رأی گیری افزایش خواهد یافت، افزود: میزان استقبال مردم از انتخابات این دوره از دوره‌های قبل بیشتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان اعلام کرد: تا ساعت ۲۲ بیش از ۴۰۸ هزار تعرفه رأی در استان استفاده شده است و این روند با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی و مراجعه بیشتر مردم در حال افزایش است.

زارعی افزود: با اشاره به اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در صندوق‌های اخذ رأی رعایت می‌شود، ادامه داد: از مردم خواستاریم تا رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی رأی گیری موکول نکنند.

وی یادآور شد: هرگونه تبلیغ نمایندگان و کاندیداها در محل صندوق‌های اخذ رأی غیر قانونی و تخلف است و با متخلفین بدون هیچ تعارفی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین