کد خبر: ۷۱۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳

حضور ۵۷ درصدی گلستانی‌ها در انتخابات

استاندار گلستان از ثبت مشارکت بیش از ۵۷ درصدی مردم این استان خبر داد و گفت: مشارکت مردم گلستان بالاتر از میانگین کشوری است.
حضور ۵۷ درصدی گلستانی‌ها در انتخابات
آفتاب‌‌نیوز :

هادی حق‌شناس دقایقی پیش در ستاد انتخابات استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باید از همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیج تشکر و قدردانی کنم که از ساعت ۶ صبح در حوزه‌های اخذ رای حاضر شدند.

وی در خصوص میانگین اخذ رای در استان گلستان تصریح کرد: مردم استان بیش از ۵۷ درصد در انتخابات مشارکت کردند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار گلستان با اشاره به حضور طوفانی مردم گلستان زیر آفتاب داغ گفت: باید قدر این مردم را دانست و در خدمتگذاری کوشش کرد.

حق‌شناس افزود: برگزارکنندگان انتخابات در مناطق صعب‌العبور ساعت ۱۱ شب می‌توانستند درب حوزه‌های اخذ رای را ببندند و اقدام به شمارش آرای مردم کنند، این در حالی است که در روستاها نباید مردم پشت درب حوزه‌های اخذ رای بمانند و معطل رای دادن شوند.

وی گفت: در داخل شهرهای استان گلستان تا زمانی که مردم به شعب اخذ رای مراجعه کنند عوامل اجرایی مکلف به اخذ رای‌گیری هستند اما آن حوزه‌هایی که مردم مراجعه ندارند، اقدام به شمارش آرا منعی نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین