کد خبر: ۷۱۴۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۹

روایت ستاد قاضی‌زاده از تخلفات عجیب

نماینده امیرحسین قاضی زاده در وزارت کشور گفت: بیش از بیست گزارش شکایت تنظیم کرده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده ایم.
روایت ستاد قاضی‌زاده از تخلفات عجیب
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی طالب پور در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام آقای قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت‌های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش شد که چندین مرحله تکذیبیه از سوی ستاد و شخص ایشان داده شد، اما فایده‌ای نداشت. در ادامه مسیر نیز توییت‌هایی از اکانت‌های جعلی که به نام او و رییس ستادش ساخته شده بود، در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه‌ها هم مصاحبه‌های جعلی منتشر کردند که با پیگیری‌ها از خروجی رسانه‌ها حذف شد.

وی ادامه داد: یکی از شوک‌های دیگر این بود که خبرگزاری صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت وگوی ویژه خبری، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری‌ها آن را نشر دادند و امروز هم در روز رای گیری طی دو مرحله صبح و بعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده به نفع کاندیدی دیگر مطرح شد.

طالب پور تصریح کرد: از صبح روز رای گیری شاهدیم در برخی شعب اخذ رای در یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان شهرستان خرم آباد بر روی نام قاضی زاده خط و ماژیک کشیده بودند و اعلام کردند که او انصراف داده است. در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند. در برخی شعب شهرستان‌ها و روستا‌ها در غرب کشور نام او را به اشتباه هاشمی یا صرفا امیر حسین قاضی نوشته بودند که می‌تواند منجر به ابطال آرا وی شود.

وی ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بالغ بر بیست گزارش شکایت در این رابطه تنظیم کرده و به رابط ستاد انتخابات کشور تحویل دادیم.

نماینده قاضی زاده در پایان بیان کرد: تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده، در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد، ولی در لرستان هیچ نتیجه‌ای به ما اعلام نشد و گفتند پیگیری می‌کنند که نتیجه نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین