کد خبر: ۷۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
وزیر علوم اعلام کرد

دانشجویان‌تحصیلات تکمیلی در اولویت دریافت واکسن از مردادماه/امیدوارم ترم آینده حضوری باشد

وزیر علوم با تاکید بر اینکه واکسیناسیون دانشجویان از مرداد آغاز می شود، گفت: دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسن قرار دارند.
دانشجویان‌تحصیلات تکمیلی در اولویت دریافت واکسن از مردادماه/امیدوارم ترم آینده حضوری باشد
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات واکسیناسیون دانشگاهیان پرداخت و اظهار کرد: در خواست ما از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی این بوده است که اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها را در اولویت برنامه واکسیناسیون قرار دهند که خوشبختانه این درخواست پذیرفته شده است. امیدواریم امکانات آن فراهم شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مسئولان مربوطه تعهد داده‌اند که اگر واکسن مورد نیاز تأمین شود از مرداد ماه این برنامه شروع شود البته اینها مواردی است که تماماً در اختیار وزارت علوم نیست.

غلامی یادآور شد: هنوز مشخص نیست واکسیناسیون دانشگاهیان با واکسن‌های ایرانی خواهد بود یا واکسن دیگری؛ چرا که تشخیص این مورد بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده و ما تشخیص این وزارتخانه را به عنوان مرجع رسمی علمی قبول داریم. فعلاً قول داده شده است که واکسیناسیون از مرداد ماه آغاز شود.

غلامی ادامه داد: امیدواریم واکسیناسیون از مرداد ماه آغاز شود تا بتوانیم فعالیت دانشگاه‌ها را در نیم‌سال آینده به صورت حضوری آغاز کنیم.

وزیر علوم افزود: پیش بینی ما این است که اگر واکسیناسیون مرحله‌ای انجام شود، در مرحله اول واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل کمتر بودن جمعیت و بالاتر بودن سن به صورت کامل انجام گیرد و در مرحله بعد دانشجویان مقاطع دیگر در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین