کد خبر: ۷۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

واریز سهمیه اعتباری سوخت ۶۸۸ هزار دستگاه خودروی حمل‌ونقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ۱۴۰۰، تعداد ۶۸۸ هزار دستگاه خودروی حمل‌ونقل عمومی در ۳۱ خرداد خبر داد.
واریز سهمیه اعتباری سوخت ۶۸۸ هزار دستگاه خودروی حمل‌ونقل عمومی
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی ضامنی از واریز هجدهمین مرحله سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ۱۴۰۰ رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ۱۴۰۰، تعداد ۶۸۸ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون‌شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، وی افزود: سهمیه اردیبهشت ناوگان اعتباری بالغ بر ۸۰۴ میلیارد ریال است که در ۳۱ خرداد به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار گفت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر "سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین