کد خبر: ۷۱۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

اسپیلبرگ هم حریف نتفلیکس نشد!

استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود که به عنوان یکی از مخالفان سرسخت نتفلیکس شناخته می‌شد، مواضعش نسبت به این غول رسانه‌ای را تغییر داده است.
اسپیلبرگ هم حریف نتفلیکس نشد!
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت آمبلین با نتفلیکس قرارداد همکاری بسته است تا این شرکت با ریاست استیون اسپیلبرگ سالانه چندین فیلم بلند جدید برای سرویس پخش اینترنتی تولید کند.

این پیمان به نتفلیکس امکان دسترسی به یکی از افسانه‌ای‌ترین کارگردانان صنعت فیلمسازی هالیوود را در زمانی می دهد که با راه اندازی «دیزنی پلاس»، «اچ بی اُ مکس» و شرکت هایی از این دست، رقابت در فضای مجازی شدیدتر می شود.

این حرکت شگفت آور است و نشانه تغییرات عمده ای است که در هالیوود اتفاق می افتد، تا حدی به این دلیل که قبلاً از اسپیلبرگ به عنوان یک فرد شکاک به نتفلیکس دیده می‌شد.

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۹، استیون اسپیلبرگ از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، اسکار خواست که پخش و نمایش اینترنتی از واجد شرایط بودن برای اسکار منع کند.

با این وجود منابع نزدیک به وی، با این عقیده مخالف هستند که اسپیلبرگ سعی کرده نتفلیکس را از صلاحیت منع کند.

وی بعداً در بیانیه‌ای به نیویورک تایمز، موضع خود را روشن کرد و آنجا انکار کرد که تلاش کرده مانع حضور و برنده شدن فیلم های نتفلیکس در اسکار شود.

اسپیلبرگ همچنین با تأکید مجدد بر حمایت خود از تجربه اکران فیلم بر پرده سینما، اظهار داشت: من می‌خواهم مردم سرگرمی خود را به هر شکل و شیوه‌ای که مناسب آنها باشد دنبال کنند و داشته باشند. چه پرده سینما و چه صفحه کوچک مانیتور و تلویزیون، آنچه برای من واقعاً مهم است یک داستان عالی است و همه باید به داستانهای عالی دسترسی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین