کد خبر: ۷۱۴۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
سردیس قهرمانان المپیک رونمایی شد

سلطانی‌فر: کارنامه ورزش درخشان بود/ علیرغم ناجوانمردی AFC، درخشیدیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: کارنامه ورزش درخشان بود و من از عملکرد ورزش دفاع می‌کنم.
سلطانی‌فر: کارنامه ورزش درخشان بود/ علیرغم ناجوانمردی AFC، درخشیدیم
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان تاریخ المپیک و پارالمپیک برگزار شد. محمود نامجو، علی خجسته، محمد پذیرایی، اسماعیل علم خواه، ابوطالب طالبی، پرویز جلایر، سیدشمس الدین سید عباسی، منصور برزگر ، محمد رضا میرزایی جابری به همراه جهان پهلوان غلام رضا تختی نفراتی بودند که از سردیس آنها رو نمایی شد.

سردیس تختی متفاوت از بقیه قهرمانان المپیک و تمام قد است، در حالی که برای بقیه قهرمانان تنها "سر" آنها ساخته شده است.

این مراسم با حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی، شهردار تهران، قاضی زاده وزیر پیشین بهداشت، معاونین، روسای فدراسیون ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده های آنها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم تالار پارالمپیک توسط نوبخت افتتاح شد. پس از آن کلیپ زندگینامه قهرمانان پخش شد و در نهایت از سردیس قهرمان رونمایی شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: برخی‌ها عملکرد ورزش را به چالش می‌کشانند اما من به عنوان مسئول ورزش ایران بر خودم واجب می‌دانم از عملکرد ورزش در ۴۲ سال گذشته دفاع کنم. در المپیک لندن و ریو درخشان‌ترین نتایج کاروان ایران کسب شد و کارنامه عملکرد ورزش ایران در مقایسه با قبل از انقلاب درخشان است.

او ادامه داد: رتبه کشور در بخش‌های دیگر شاید ۷۰ یا ۸۰ باشد اما در ورزش جزو ۲۲ کشور اول جهان و در آسیا هم جزو پنج کشور اول قرار داریم.

وزیر ورزش ادامه داد: فوتبال ایران علی‌رغم رفتار ناعادلانه و ناجوانمردی که AFC داشت و تلاش کردند که بحرین را بالا بکشانند، در چهار بازی چهار پیروزی کسب کرد و همه کنار فوتبال ایستادیم.

وی گفت: در آستانه المپیک هستیم و حتما می توانیم با عزم و اراده با کسب بیشترین سهمیه در تاریخ - که ۶۵ سهمیه است - موفق شویم. امیدوارم در المپیک و پارالمپیک توکیو کارنامه‌ای به دست آوریم که ماحصل تلاش های ما باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
0
اقای وزیر.به کدوم دستاوردت؟؟؟وزارت شما منفی صفر.....فقط چرا برایه تیم خاص خوب بود...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین