کد خبر: ۷۱۴۸۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
حسین‌پور:

چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند.
چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید؟
آفتاب‌‌نیوز :

کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امیدوارم که آقای رییسی همراهی آحاد ملت ایران اسلامی را قدر بدانند و به عنوان طرف دوم این عهدنامه به پیمان خویش پایبند باشند، انتظار می رود خادم جمهور توجه ویژه ای به مناطق مرزی و حل مشکلات مرزنشین ها که امروز به معضل بزرگ اقتصادی تبدیل شده است، داشته باشد.

وی افزود: شایسته است به توسعه زیرساخت های این مناطق محروم و معیشت این مردم همیشه در صحنه توجه ویژه ای شود و از همه مهم تر به تاکید، خواستار بازگرداندن جایگاه به حق جامعه اهل سنت و کردزبان با به کارگیری علما و نخبگان این مردم شریف در مسئولیت های مهم و کلیدی کشور هستیم.

نماینده مردم پیرانشهر خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی و گرمای طاقت فرسا، برق صنایع کارگاه های تولیدی، چاه ها و پمپاژهای کشاورزان و مردم بدون اطلاع قطع می شوند؟ اگر تولید داخلی برق کافی نیست چرا صادرات برق به سایر کشورها را قطع نمی کنید و از مصرف بی رویه برق در تولید رمزارزها جلوگیری نمی کنید؟ قطع برق پمپاژهای آب کشاورزی در شرایط خشکسالی باعث هدررفت آب و کانال های کشاورزی می شود و تولید بخش کشاورزی را با مشکل مواجه خواهد کرد، با قطع برق بخش تولید و صنایع تولیدی ضمن بیکار کردن کارگران و مجموعه ها، به شدت در سال تولید و رفع موانع تولید مشکلاتی را ایجاد خواهید کرد، چرا تصمیم درست و عملی اتخاذ نمی کنید؟ تا چه زمانی مردم و صاحب صنایع باید چوب عدم توانایی های شما را بخورند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
2
1
پول برق فروخته شده به عراق قسمت خرید واکسن شده است که الان واجب ترین نیاز مردم کشورمان است.
پس صرفه جویی کنیم تاحداقل واکسن بیشتربخریم(البته درمورد تولید رمز ارزها مردم گلایه به حق دارند که آنهم با دستور رئیس جمهور تا شهریور نباید تولید بشود و تخلف است وآقای رئیسی هم به حساب متخلفین خواهد رسید)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین