کد خبر: ۷۱۴۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

اطلاعاتی جدید از آئودی RS۳، ۲۰۲۲ توربو با قدرت ۴۰۱ اسب بخار

آئودی اطلاعات جدیدی در مورد خودروی RS۳، ۲۰۲۲ توربو پنج سیلندر با قدرت ۴۰۱ اسب بخار منتشر کرد.
اطلاعاتی جدید از آئودی RS۳، ۲۰۲۲ توربو با قدرت ۴۰۱ اسب بخار
آفتاب‌‌نیوز :

آئودی جزئیاتی از سدان بعدی RS۳ به اشتراک گذاشته است که برای سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. این سدان جدید آئودی با عملکرد بالا دارای یک دیفرانسیل عقب با حالت رانش خواهد بود.

اعدادی که روی آن درج شده، به ترتیب به شتاب موتور توربو پنج سیلندر اشاره دارد. انتظار داریم RS۳ جدید حتی بیشتر از مدل قبلی خود سرعت داشته باشد چرا که گشتاور آن ۳۹۴ اسب بخار و ۳۵۴ پوند فوت است.

آئودی اکنون اطلاعات بیشتری در مورد RS۳ جدید منتشر کرده است، به ویژه اینکه موتور پنج سیلندر آن ۴۰۱ اسب بخار قدرت در ماشین آمریکایی ایجاد می‌کند. مشخصات کامل و عکس‌های غیر استتار شده طی چند هفته آینده ارائه می‌شود.

آئودی RS۳ بعدی با موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ ارائه خواهد شد، این را از عکس جدیدی که ارائه شده می توان فهمید. عکس جدید نسخه‌ای استتار شده از مدل جدید را با یک نمودار ۱-۲-۴-۵-۳ نشان می‌دهد که به به معنای شلیک پنج سیلندر اشاره دارد.

ما تصور می‌کنیم که توربو پنج جدید در مقایسه با RS۳ خروجی که ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۳۵۴ پوند فوت گشتاور ارائه می‌دهد، ارتقا خواهد یافت. در تست ها با سرعت ۳.۴ ثانیه RS۳ به 100 کیلومتر در ساعت رسید، بنابراین مدل جدید حتی می‌تواند سریعتر باشد. احتمالاً از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه استفاده خواهد شد و باید به صورت استاندارد با چهار چرخ محرک کواترو عرضه شود.

این عکس همچنین اشاره به ارتقا RS۳ در مقایسه با A۳ استاندارد دارد که اخیراً دوباره طراحی شده است. دارای کیت بدنه ظریف، پخش کننده عقب، اسپویلر روی صندوق عقب و چرخ‌ها و لاستیک‌های بزرگتر است. بازار ایالات متحده RS۳ را فقط به صورت سدان دریافت خواهد کرد، اگرچه یک مدل هاچ بک در سطح جهانی ارائه می‌شود.

به زودی به دنبال اطلاعات رسمی بیشتر در مورد RS۳ باشید. انتظار می‌رود مدل استاندارد ۲۰۲۲ A۳ در اواخر امسال وارد ایالات متحده شود و مدل RS باید چند ماه پس از آن دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین