کد خبر: ۷۱۵۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

چراغ سبز «هالند» به رئال مادرید؛ مذاکرات آغاز شد

باشگاه رئال مادرید چراغ سبز مهاجم نروژی بورسیا دورتموند را برای مذاکره دریافت کرد و حالا وقت آن است که کهکشانی ها کانون تمرکز خود را از «کیلین امباپه» به «ارلینگ هالند» تغییر دهند.
چراغ سبز «هالند» به رئال مادرید؛ مذاکرات آغاز شد
آفتاب‌‌نیوز :

باجود چراغ سبر هالند، هنوز موضوع توافق مبلغ با باشگاه آلمانی برای رئالی ها حل نشده و از این رو باید دید که آیا دورتموند قصد دارد تا بابت فروش هالند در تابستان سال جاری مبلغ بیشتری به جیب بزند و از خطر از دست دادن وی در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغ ۷۵ میلیون بگریزد زیرا بند فسخ هالند از تابستان سال آینده فعال خواهد شد.

براساس گزارش نشریه لاریپابلیکا، پیش از این پیشنهاد ۱۱۰ میلیون یورویی رئال مادرید برای هالند توسط دورتموند رد شده است؛ باشگاه آلمانی مهاجم نروژی خود را حدود ۱۵۰ میلیون یورو قیمت گذاری کرده است؛ این دوبرابر رقمی است که آنها می‌توانند در تابستان ۲۰۲۲ به دست آورند.

گفته می‌شود احتمالا توافقی بر سر مبلغ حدودی۱۳۰ میلیون یورو صورت خواهد گرفت زیرا «فلورنتینو پرز» رییس کهکشانی‌ها امیدوار است تا پس از پشت سر گذاشتن فصلی بدون جام، با خرید یک کهکشانی امید و اشتیاق را به هواداران سفیدپوشان بازگرداند.

به گفته «ماینو رایولا» مدیر برنامه مشهور هلندی که وکالت هالند را نیز برعهده دارد، ستاره نروژی برای انتقال رئال چراغ سبز داده است.

قرارداد کنونی ستاره ۲۰ ساله با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد؛ وی فصل گذشته در ۴۱ بازی ۴۱ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل به نام خود ثبت کرد.

علاوه بر این، براساس گزارش‌ها، درصورتی که دورتموند هالند را از دست بدهد، شانس خود را برای امضای قرارداد با «الکس ایساک» مهاجم رئال امتحان خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین