کد خبر: ۷۱۵۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور/ بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور از بارش‌های پراکنده و رعدوبرق در برخی استان‌های جنوبی و جنوب شرقی خبر داد.
پیش بینی ماندگاری ۵ روزه هوای گرم در کشور/ بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده همچنان جو پایدار، آسمانی صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

طی این مدت در شرق و جنوب شرق به ویژه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید و گردوخاک روی می‌دهد.

همچنین در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات واقع در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان احتمال رگبار پراکنده با رعدوبرق وجود دارد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا یکشنبه هفته آینده با توجه به جریان هوای گرم و مرطوب جنوبی هوای خوزستان شرجی می‌شود.

دوشنبه و سه شنبه آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی البرز مرکزی رگبار پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز غالبا آفتابی و حداکثر دمای هوا 35 درجه پیش بینی شده است. سرعت وزش باد 15 تا 20 کیلومتری نیز در جهت جنوب-جنوب غربی خواهد بود.

دمای هوای حال حاضر مشهد مقدس نیز 29 درجه بالای صفر است که در به35 درجه افزایش خواهد یافت.سرعت وزش باد شمال-شمال شرقی نیز 17 تا 24 کیلومتر بر ساعت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین