کد خبر: ۷۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

اسکودا تا ۲۰۳۰ حداقل نیمی از فروش خود را در اروپا به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد

شرکت خودروسازی اسکودا که زیر مجموعه گروه فولکس واگن آلمان است، اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حداقل نیمی از فروش خود را در اروپا به خودروهای برقی اختصاص دهد.
اسکودا تا ۲۰۳۰ حداقل نیمی از فروش خود را در اروپا به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

 شرکت خودروسازی اسکودا Skoda Autoکه زیر مجموعه گروه فولکس واگن آلمان است، روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 حداقل نیمی از فروش خود را در اروپا به خودروهای برقی اختصاص دهد چراکه این شرکت اهل جمهوری چک در حال انتقال فناوری خود به سمت اتومبیل های الکتریکی در دهه آینده است.

اسکودا به عنوان بخشی از این استراتژی خود، حداقل سه مدل کاملاً برقی دیگر رونمایی و به دو مدل کنونی اضافه خواهد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مدل های جدید این خودروساز بر اساس طبقه بندی زیر خودروی شاسی بلند الکتریکی Enyaq iV قرار می‌گیرند.

شرکت اسکودا هنوز تاریخی را تعیین نکرده است که چه زمانی کاملاً از موتورهای بنزینی دور خواهد شد اما قصد دارد 50-70 درصد از ناوگان خود را در اروپا با خودروهای دارای موتور الکتریکی تا سال 2030 جایگزین کند.

اسکودا به عنوان بخشی از اهداف تعیین شده در استراتژی 2030 خود که روز پنجشنبه اعلام شد، گفت: تا آن زمان، انتشار (گازهای گلخانه ای توسط) این ناوگان باید 50 درصد کاهش یابد.

اسکودا بزرگترین صادرکننده جمهوری چک، 1.005 میلیون دستگاه خودرو در جهان طی سال 2020 تحویل داده است که نسبت به سال گذشته 19 درصد سقوط نشان می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین