کد خبر: ۷۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

جزئیات قتل پسر ۱۳ ساله در تجریش تهران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از قتل پسر ۱۳ ساله در درگیری ۲ جوان در منطقه تجریش خبر داد.
جزئیات قتل پسر ۱۳ ساله در تجریش تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته ماجرای درگیری ۳ جوان در خیابان وطن پور به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل درگیری اطلاع پیدا کردند ۲ پسر ۱۶ ساله با یک پسر ۱۳ ساله درگیر شده‌اند. ۲ پسر نوجوان در این درگیری باعث زمینگیر شدن پسر نوجوان شده و در حالیکه پسر ۱۳ ساله نیمه جان روی زمین افتاده بود، ۲ پسر نوجوان پا به فرار گذاشتند که در این راستا پسر نوجوان به بیمارستان منتقل می‌شود.

سرهنگ کالوسی ادامه داد: پسر نوجوان در بیمارستان به کام مرگ فرو می رود و این در حالی بود که تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی ادامه داشت و مشخص شد یکی از ۲ نوجوان دستش را دور گردن پسر ۱۳ ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ وی شده است.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد که در درگیری ۳ پسر نوجوان یک دختر ۱۷ ساله حضور داشته و درگیری بر سر این دختر جوان بوده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: هماهنگی با مقام قضایی صورت گرفته شد و مخفیگاه ۲ پسر نوجوان و دختر جوان در تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در ادامه ماموران در عملیات های جداگانه موفق به دستگیری دختر جوان و یکی از ۲ پسر حاضر در صحنه درگیری بازداشت شد.

سرهنگ کالوسی در پایان گفت: دختر و پسر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین