کد خبر: ۷۱۶۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

آمریکا: برخی مقامات لیبی با "قرص‌های سمی" می‌خواهند مانع برگزاری انتخابات شوند!

فرستاده ویژه آمریکا به لیبی از تلاش برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی لیبی در ژنو برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در این کشور پرده برداشت.
آمریکا: برخی مقامات لیبی با
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ریچارد نورلند، فرستاده ویژه ایالات متحده به لیبی در سخنانی برخی اعضای کمیته گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را به تلاش برای جلوگیری از برگزاری انتخابات متهم کرد.

وی در این باره گفت: ما جلسات مجمع گفت‌وگوی سیاسی لیبی در ژنو را از نزدیک دنبال کردیم، به نظر می‌رسد که شماری از اعضای این کمیته درصدد وارد کردن "قرص‌های سمی" به لیبی برای تضمین عدم برگزاری انتخابات هستند.

نورلاند افزود: برخی از این افراد ادعا می‌کنند که به نمایندگی از رهبران سیاسی عمل می‌کنند که به آمریکا اطمینان داده‌اند از انتخابات ۲۴ دسامبر حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در نهایت این ملت لیبی هستند که سرنوشت‌شان را رقم می‌زنند. هیئت اعزامی سازمان ملل به لیبی برای تسهیل گفت‌وگو بسیار تلاش کرده است، اما نمی‌تواند به نمایندگی از لیبیایی‌ها تصمیم گیری کند.

نورلاند در ادامه بر آمادگی واشنگتن برای حمایت از دولت وحدت ملی لیبی برای ارائه خدمات اصلی به مردم و آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین