کد خبر: ۷۱۶۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

۳ بازیکن از تیم ملی والیبال کنار گذاشته شدند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نخستین روز حضورش در اردوی این تیم، سه بازیکن را خط زد.
۳ بازیکن از تیم ملی والیبال کنار گذاشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

اردوی تیم ملی والیبال ایران از دیروز با دعوت از ۱۹ بازیکن آغاز شد. ولادیمیر آلکنو که پس از پایان لیگ ملت‌های والیبال به روسیه سفر کرده بود، امروز به تهران بازگشت و در همین روز نخست سه نفر را از اردو کنار گذاشت.

فرهاد قائمی، بردیا سعادت و محمدطاهر وادی سه بازیکنی هستند که امروز از تیم ملی والیبال خط خوردند.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی درباره این سه بازیکن گفت: سعادت به اردوی تیم جوانان می‌رود و وادی هم تمرینات خود را ادامه خواهد داد تا درصورت نیاز به تغییرات اضطراری، به تیم بپیوندد.

وی با تمجید از روحیه قائمی که با اینکه در دوران نقاهت پس از مصدومیت به سر می‌برد آمادگی خود را برای حضور در تمرینات اعلام کرد، افزود: در فاصله کمی که تا المپیک باقی مانده، تاکید آلکنو بر آمادگی فیزیکی بازیکنان است و قائمی هم به دلیل اینکه تا رسیدن به شرایط آرمانی از نظر فیزیکی به زمان بیشتری نیاز دارد، با تصمیم آلکنو از اردو خارج شد.

قائمی اوایل امسال از تیم ملی خداحافظی کرد و حتی در جریان لیگ ملت‌ها نیز مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. با این وجود پس از پایان لیگ ملت‌ها، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون اعلام کرد که این بازیکن به اردو دعوت می‌شود تا به تیم ملی کمک کند. قائمی از هفته قبل با حضور در سالن فدراسیون، تمریناتش را شروع کرد ولی آلکنو در نخستین روز حضورش در ایران او را کنار گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
0
بردیا سعادت بهترین بازیکن بود چرا کنار گذاشته شد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین