کد خبر: ۷۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

بازگشت استقلال به روند پیروزی با شکست تراکتور/ قایدی باز هم فرشته نجات آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز با درخشش مهاجم جوان خود به برتری دست یافت تا پس از توقف برابر آلومینیوم بار دیگر به روند پیروزی بازگردد.
بازگشت استقلال به روند پیروزی با شکست تراکتور/ قایدی باز هم فرشته نجات آبی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:15 امروز (سه‌شنبه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر میزبان تراکتور تبریز بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یابد. مهدی قایدی (54) و (59) زننده گل‌های استقلال بود تا بار دیگر فرشته نجات آبی‌ها باشد. امین اسدی (4+90) هم تک گل تراکتور را زد.

شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی 47 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند و شاگردان فیروز کریمی نیز با 35 امتیاز در جایگاه ششم ایستادند.

مجیدی در حالی در این دیدار به برتری دست یافت که در لیگ هفتم شاگرد کریمی در استقلال بود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری(2+90 میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور (65 - داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (85 - سعید مهری)، مسعود ریگی(2+90 سبحان خالقی)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (85 - آرمان رمضانی).

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز (20 - سعید ایران‌خواه)، علی فتحی (62 - محمد خرم‌‌الحسینی (90 صیاد کوکبی))، محمد عباس‌زاده، محمد قنبری (62 - نحمد قادری)، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی (90 - امین اسدی) و بهزاد سلامی.

داور: پیام حیدری

نیمه اول
دقیقه 14: اشتباه مدافع تراکتور باعث شد توپ زیر پای مهدی قایدی قرار بگیرد و این بازیکن در شرایط شوت‌زنی مناسبی قرار گرفت، اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: قایدی در گوشه محوطه جریمه تراکتور یک بازیکن را از پیش‌رو برداشت و اقدام به شوت زدن کرد که مدافعان توپ را بلوکه کردند. در این صحنه استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که میلاد فخرالدینی، مدافع تراکتور توپ را با دست لمس کرده و داور باید پنالتی می‌گرفت.

دقیقه 37: محمد عباس‌زاده از تراکتور به دلیل خطا روی محمدحسین مرادمند با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 1+45: پاس پشت پای قایدی به محمد نادری رسید این بازیکن توپ را به محوطه جریمه تراکتور ارسال کرد، اما محمدرضا اخباری آن را گرفت.

دقیقه 2+45: اشتباه مدافع تراکتور باعث شد ارسلان مطهری در موقعیت خوبی به داخل محوطه جریمه تراکتور برسد اما باز هم اخباری مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 6+45: محمد نادری با خطا روی بازیکن تراکتور با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه 47: شوت پیمان بابایی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 54: اشتباه میلاد فخرالدینی توپ را به مهدی قایدی داد و این بازیکن با عبور توپ از بالای سر اخباری گل اول استقلال را به ثمر رساند. با توجه به اینکه دروازه‌بان تراکتور روی مهاجم استقلال مرتکب خطا شد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 59: اشتباه اخباری در دفع توپ باعث شد ریگی آن را به قایدی برساند و مهاجم فرصت طلب استقلال پس از عبور از یک بازیکن گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 60: یک اشتباه دیگر توپ را به قایدی رساند و این بازیکن می‌توانست مانند حرکت قبلی گل سوم خودش و استقلال را به ثمر برساند اما ضربه‌اش این بار از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت نریمان‌جهان از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 74: عارف غلامی، مدافع استقلال با خطایی که انجام داد، از پیام حیدری کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: بهزاد سلامی، مدافع تراکتور از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: امین اسدی ، بازیکن تازه‌وارد تراکتور از روی ارسال ایستگاهی با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

دقیقه 5+90: داریوش شجاعیان با پاس طولی قایدی را صاحب موقعیت کرد که ضربه مهاجم استقلال را اخباری گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین