کد خبر: ۷۱۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

این شهر ۳۰۰ هزار نفری فقط یک بیمارستان ۷۹ تختخوابی دارد

فرماندار قرچک گفت: شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار جمعیت دارای یک بیمارستان ۷۹ تختخوابی است که در سال ۹۷ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید
این شهر ۳۰۰ هزار نفری فقط یک بیمارستان ۷۹ تختخوابی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن خطیبی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح اولین مرکز «سری. تی. اسکن» قرچک طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح مرکز سی‌تی‌اسکن و ارتقای خدمات بیمارستان اگرچه حق مردم قرچک است و باید زودتر از این صورت می‌گرفت، اما در هرصورت اتفاق مبارکی است که از مراجعه مردم این منطقه برای دریافت خدمات به شهرهای اطراف جلوگیری می‌کند.

وی افزود: شهرستان قرچک با ۳۰۰ هزار جمعیت دارای یک بیمارستان ۷۹ تختخوابی است که در سال ۹۷ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید اما دارای کاستی‌هایی بود که زنجیره خدمات یکپارچه در بیمارستان را قطع می‌کرد و از این جمله امکانات می‌توان به نبود سی‌تی‌اسکن اشاره کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرماندار قرچک گفت: احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و تجهیزات سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو خریداری و نصب شده است.

وی گفت: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین