کد خبر: ۷۱۷۱۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
من از دروازه دیدم که پنالتی شده اما داور بی اعتنا بود!

رضایی: داوری بازی با سپاهان بی سابقه بود / در مازندران به من و آقای تارتار فحاشی کردند

سنگربان تیم پیکان تهران درمورد دیدار برابر سپاهان اصفهان و اتفاقات عجیب بازی برابر نساجی در مازندران صحبت کرد.
رضایی: داوری بازی با سپاهان بی سابقه بود / در مازندران به من و آقای تارتار فحاشی کردند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا رضایی درمورد تساوی مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم، تیم ما توانایی این را دارد که مقابل هر حریفی مقتدر ظاهر شود. از اهمیت بازی آگاه بودیم و می‌دانستیم که وضعیت بالای جدول را تحت تاثیر قرار می‌داد. برای ما هم فرقی نداشت به جای سپاهان تراکتور، پرسپولیس و یا استقلال هم اگر بود، همانطور که نشان دادیم، تا لحظه آخر تلاش کردیم.

او درمورد اتفاقات داوری این بازی همچنین گفت: هر شخصی خلاصه بازی را تماشا کند به وضوح مشخص است که داوری خیلی ضعیف بود، واقعا در این چند سالی که فوتبال نگاه می‌کنم و بازی می‌کنم چنین داوری‌ای ندیدم؛ بی سابقه بود. داوری باید درخور شان و شایسته این بازی می‌بود. این داور در یک بازی مقابل ذوب آهن که داور چهارم بود پنالتی ما را به درستی برگرداند ولی مقابل گل گهر که ما شکست خوردیم، گل اول که هند بود را نتوانستند درست تصمیم بگیرند که جالب است به دلیل همان بازی محروم هم شدند!

دروازه بان پیکان اضافه کرد: ما در آن بازی شکست خوردیم. احساس می‌کنم این اشتباه ایشان در بازی مقابل ما و سپاهان حتی می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر بدهد. الان اختلاف‌ها در بین تیم‌ها یک امتیاز یا دو امتیاز است و خیلی نزدیک است. حق تیم ما واقعا خورده می‌شود؛ درست نیست که چون ما تیم جوانی هستیم و طرفدار نداریم چنین اتفافاتی برای ما رقم بخورد. ما خیلی از داوری ضرر می‌کنیم.

رضایی به یک پنالتی اعلام نشده در بازی با سپاهان اشاره کرد و گفت: پنالتی در دقایق پایان بازی به اندازه‌ای بود که من از دروازه تا محوطه جریمه حریف متوجه این برخورد توپ به دست بودم ولی داور آن را پنالتی تشخیص نداد؛ در بازی با گل گهر هم اینطور بود که در فاصله دو متری داور ضربه پنالتی را اعلام نکرد. من توپ را دیدم که پس از برخورد به دست بازیکن حریف حداقل یک متر جابجا شد. اولین بازی بود که پس از آن هر دو تیم از داور ناراضی بودند.

سنگربان جوان تیم پیکان درمورد رای کمیته استیناف درباره دیدار برابر سایپا عنوان کرد: به نظرم این رای حق ما بود و جای خوشحالی ندارد چون در زمین بازی حریف را شکست داده بودیم. قبول دارم که اشتباهی پیش آمده بود اما تاثیرگذار نبود و نباید نتیجه بازی به سود حریف تغییر می‌کرد. حکم به قول آقای تارتار به مثابه اعدام ما بود و یک سه امتیاز سرنوشت ساز بود که می‌توانست سقوط یا عدم سقوط چند تیم را مشخص کند. رای کمیته استیناف عادلانه بود و باید به آنها خسته نباشید گفت.

رضایی درباره جایگاه پیکان در جدول رده بندی گفت: جای خوشحالی دارد که ما می‌توانیم نیم نگاهی هم به سهمیه داشته باشیم. به نظرم اگر چندین اشتباه واضح داوری علیه ما نبود الان در جدول خیلی بالاتر حضور داشتیم و به این مهم نزدیک‌تر می‌بودیم.

بازیکن تیم پیکان به اتفاقات عجیب بازی با نساجی اشاره کرد و گفت: من در بازی مقابل نساجی بیشتر از 45 دقیقه فحش خوردم! ظاهرا چون کلین شیت کرده بودم مورد اهانت بودم! به غیر از من به آقای تارتار هم فحاشی کردند! نزدیک به 50 تماشاگر پشت دروازه ما بودند و از ابتدای بازی به آقای تارتار فحاشی کردند و نیمه دوم که زمین عوض شد به من فحاشی کردند! آقای تارتار خطاب به آنها گفتند که به من کاری نداشته باشند و به ایشان فحاشی کنند که دست از این اقدام برنداشتند و به همه توهین کردند! این برای من قابل احترام و ارزش است که سرمربی‌ای مانند آقای تارتار پشتوانه من هستند. همینطور باید از آقای اینانلو تشکر کنم که مانند یک پدر در اولین سال حضورم در لیگ برتر هوای من را داشتند. اگر محبت ایشان و آقای تارتار نبود مطمئنا اتفاقات خوبی که رقم خورده‌، رقم نمی‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین