کد خبر: ۷۱۷۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۹

رادوشوویچ: بخاطر گل‌محمدی و هواداران بر می‌گردم

دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: به خاطر گل محمدی و هواداران تا ۳-۲ روز دیگر به ایران بر می گردم.
رادوشوویچ: بخاطر گل‌محمدی و هواداران بر می‌گردم
آفتاب‌‌نیوز :

بوژیدار رادوشوویچ درباره تماس تلفنی با یحیی گل محمدی برای بازگشتش به کشورمان و حضور در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: بله با سرمربی تیم صحبت کردم. گل محمدی با من تماس گرفت و درباره بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد.

وی افزود: پس از این صحبت ها به گل محمدی گفتم به خاطر وی، تیم و هواداران به ایران باز می گردم.فکر میکنم نهایتا تا ۳-۲ روز دیگر به تهران می آیم و در تمرینات شرکت می کنم.

ابراهیم شکوری، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس هم چند روز قبل در گفت و گویی، رادوشوویچ و وکیلش را متهم به باج‌خواهی کرد و گفت پرسپولیس حاضر نیست به هیچ بازیکنی باج بدهد.

رادوشوویچ به تازگی در گفت و گویی با ایسنا پرده از اتفاقاتی برداشته که در نوع خود عجیب است؛ او از ابراهیم شکوری گلایه دارد و عنوان می‌کند شکوری او را تهدید کرده که پرسپولیس بلد است چطور بازیکن (رادو) را مقصر جلوه دهد تا باشگاه زیر فشار هواداران قرار نگیرد.

رادوشوویچ می‌گوید شکوری او را متهم به تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. رادوشوویچ در بخشی از صحبت هایش می‌گوید: «بعد اینکه مطالبات من پرداخت نشد، به آن‌ها یک اخطار کتبی دادم که شما مطالبات من را پرداخت نکردید. بعد از اینکه وکیل من نامه‌های اخطار را برای باشگاه ارسال کرد، باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آن‌ها را قبول ندارم.

در این سال‌ها هیچ وقت مشکلی با هیچکس نداشتم و با احترام با همه تیم‌ها مثل استقلال و سپاهان برخورد کردم. در زندگی من هیچ موضوعی را پیدا نمی‌کنید که علیه دولتی صحبت کرده باشم و همیشه مردم ایران را دوست داشتم. بعد از این موضوع فرودگاه و انتشار یک استوری را مطرح کردند که آن هم به خاطر صف و شلوغی که در فرودگاه بود و نگران فرزندم بودم آن استوری را منتشر کردم. البته در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم.

پرسپولیس بعد از اخطار‌های من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی! مگر سایر بازیکنان فوتبال ایران در صفحه خود تبلیغات منتشر نمی‌کنند؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین