کد خبر: ۷۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

دستگیری ۵ تن از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری ۵ تن از عاملان تخریب آمبولانس مرکز اورژانس کاشان خبر داد.
دستگیری ۵ تن از عاملان تخریب آمبولانس اورژانس کاشان
آفتاب‌‌نیوز :

حسین بساطی اظهار کرد: بامداد امروز، خبری مبنی بر اینکه تعدادی جوان در حالی که حالت غیرعادی داشتند با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق جنوبی شهر کاشان، با استفاده از سلاح سرد شیشه‌های یک دستگاه خودروی آمبولانس در حال تردد و ماموریت را تخریب کرده‌اند دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان پیش از رسیدن گشت انتظامی پلیس امنیت عمومی از محل گریخته بودند و ماموران پس از حضور در نشانی اعلامی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی متهمان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق شدند متهمان را داخل مخفی گاهشان دستگیر کنند.

بساطی با اشاره به اینکه متهمان علت تخریب را قدرت نمایی اعلام کردند، افزود:پ لیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی‌دهد و هر فرد یا افرادی بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند پلیس با اقتدار تمام با آنان برخورد خواهد کرد و خط قرمز پلیس و دستگاه قضا امنیت عمومی جامعه است و قطعا نیروی انتظامی بدون هیچ گونه اغماضی با اشرار و مخلان امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین