کد خبر: ۷۱۷۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

ساوتگیت: ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ستایش از تیم روبرتو مانچینی پرداخت با این حال تاکید کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در یورو است.
ساوتگیت: ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس که برای نخستین بار به فینال رقابت های یورو راه پیدا کرده است باید در بازی فینال به مصاف ایتالیا برود.

این بازی فردا شب در ومبلی برگزار خواهد شد.

ساوتگیت سرمربی انگلیس در نشست خبری قبل از بازی گفت: برای پیروزی برابر ایتالیا باید در بهترین حالت خود بود. آنها تیمی استثنایی هستند و بدون شک بهترین تیم ها راهی فینال شده اند. تیمی که بهترین عملکرد را داشته باشد قهرمان می شود.

او ادامه داد: وقتی راهی فینال می شوی باید پیروز شوی. سخت است که تیم برنده را انتخاب کرد اما ما انگیزه زیادی داریم و به دنبال قهرمانی هستیم. دو سال است که ایتالیا را زیر نظر دارم و می دانم که این تیم با مانچینی پیشرفت زیادی داشته است. آنها سبک بازی روشنی دارند و انرژی بسیار بالایی دارند. در تیم ملی ایتالیا مثل هر تیم باشگاهی در این کشور انضباط تاکتیکی خاصی به چشم می آید با این حال ما در ومبلی قهرمانی را می خواهیم.

ساوتگیت در پایان گفت: برابر تیمی بازی داریم که در سه سال اخیر بهترین عملکرد را داشته است و بازیکنان باتجربه و مربی بسیار خوبی دارد. حضور هواداران در ومبلی قدرت خاصی به ما خواهد داد. فضای زیبایی به وجود خواهد آمد و امیدوارم که از این فضا به خوبی استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین